torstai 16. lokakuuta 2014

Muistaako kukaan?

Heipparallaa!

En tiedä miten on mahdollista, mutta viime kirjoituksesta on vierähtänyt tasan vuosi. Miten aika meneekin näin nopeasti? Mitään taukoa bloggaamisesta mun ei ollut tarkoitus pitää, mutta jotenkin kirjoittelu on vain jäänyt, ja koin paremmaksi lopettaa "hetkeksi" kokonaan mieluummin kuin postailla harvoin.



En tiedä yhtään, muistaako kukaan mua enää :D Positiivisesti olen yllättynyt, että bloggerin kautta teitä on jaksanut 689 lukijaa pysyä linjoilla odottelemassa mun paluuta!

Mmilya-blogi on ollut pystyssä vuoden 2011 joulukuusta ja postauksia on ilmestynyt välillä useammin, välillä harvemmin. Suuren osan turhimmista päivityksistä olen poistanut. Jotenkin ois harmillista, jos usean vuoden ja satojen tuntien uurastus postauksien tekoon, kuvien muokkaamiseen, kirjoittamiseen ja blogin ullkoasun luomiseen olisi kulunut hukkaan, joten ajattelin palata hiljalleen blogin ääreen. En kuitenkaan uskalla luvata, kuinka tiivistä kirjoittamisestani tulee, mutta toivottavasti ainakin aktiivisempaa, kuin viimeisen vuoden aikana ;)



Mulle on tapahtunut viime vuoden aikana tietysti kaikenlaista uutta ja epäilen, että harva teistä enää muutenkaan muistaa mua! Yritänkin saada aikaiseksi pari postausta itsestäni ja viimeisestä kuluneesta vuodesta.


Palaillaan taas mahdollisimman pian :) hauskaa syksyn jatkoa!

ps! Ja jos joku nyt sattui lukemaan ja muisti mut, oisin tosi kiitollinen, jos viitsisi kommentoida :)

14 kommenttia:

  1. Minä muistan, olit yksi ensimmäisistä, joka kommentoi blogiini usein ja silloin lukijoita oli niin vähän, että se ilahdutti kovasti :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä muistan :) kiva, että pääsee lukemaan taas sun postauksia!

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi blogiini! Oli tosi mukavaa, kun kävit kommentoimassa :)
    Hei, jatkossa jos sua kiinnostais seurata mun postailuja, niin liity ihmeessä lukijaks!
    Liityin ainakin sun blogiin. (: Oot tosi kaunis :')

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva et jatkat!! :)


    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihanaa että palailet :)!

    VastaaPoista
  6. Muistan muistan, kiva, että jatkat :--)

    fashion-teaparty.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Mä itseasiassa juuri viime viikolla mietin että palaatkohan enää koskaan bloggailemaan :) Ihanaa että palasit!

    VastaaPoista
  8. Toki muistan! Kivaa jos palaat blogisi ääreen :)

    VastaaPoista
  9. Mielenkiinnolla jään seurailemaan sun paluuta blogin ääreen, hyvältä vaikuttaa :)

    verashandwriting.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Muistan, ootinkin että palaat takaisin :)

    VastaaPoista
  11. Et ole unohduksissa. Olin oikein ilosesti yllättyny, ku bloglovinissa näin, että oot kirjottanu ^_^

    VastaaPoista
  12. tosi kivan olonen tää sun blogi, jään seurailemaan :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.com

    VastaaPoista