tiistai 15. lokakuuta 2013

Mun alkusyksy

Siitä on taas ihan liian pitkä aika (pari kuukautta?), kun olen viimeksi kirjoitellut. Olen muutamalle jopa vastannut, että lopetin blogin kirjoittamisen. Jotenkin tää vaan on sellaista hommaa, että kun tähän kerran ryhtyy niin tästä ei helpolla pääse eroon. Joten täällä sitä jälleen ollaan, uudestaan innostuneena :)

Nyt voin rehellisesti sanoa, että hiljaisuus blogin puolella ei oo johtunut ajanpuutteesta, sillä mulla ei tässä muuta ole ollutkaan kun aikaa :D olen vain ollut kaikin puolin ihan liian laiska, enkä oo kameraankaan koskenut pitkiin aikoihin. Mietin tässä, että vuosi sitten mulla meni helposti reilut parikin tuntia päivittäin blogin kanssa, kun nyt en ole yhteensäkkään viimeiseen puoleen vuoteen käyttänyt senkään vertaa :D

Tosiaan muutin 2,5 viikoksi Lempäälään asumaan. Aluksi oli tarkoitus, että sielä olisi mulla myös kavereita seurana, mutta lopulta kävi niin, että asuin viikot yksin ja viikonloppuisin sielä oleili sitten enemmän ja vähemmän ihmisiä :)

1. Se tunne, kun me saatiin sähköt kämppään, vaikka luultiin että jouduttaisiin olemaan viikonloppu ilman! 
2. mun terveellinen ruokavalio koostui lähinnä irtokarkeista, joita meni muutama kilo 
3. aikalailla oli karu sisustus kämpässä, mutta se ei meijän syvällisiä keskusteluja haitannut
4. jotenkin salakavalasti syksykin ehti saapua 
 1. & 2. Viimeistä iltaa <3
3. Lempäälän jälkeen majoittauduin vielä yhdeksi yöksi Sonjalle ennen kotiinpaluuta. Yllätin Sonjan ja toin sille iltapalaks pitsan, jonka onnistuin jättämään laittolapioon kiinni :D Käytiin ajelemassa ja mä sain kerrankin hetken olla jopa muuallakin kuin kuskin paikalla :P 
4. Tältä mun hiukset näyttää luonnollisesti, turha koittaakaan suoristaa!

 1. Alkusyksyä, kun illat alkoivat hämärtyä
2. Ensimmäinen työvuoro, jossa olin yksin paistajan paikalla!
3. Kotiin päästyä leivoin piiitkästä aikaa korvapuusteja :) (oli muuten vaikeuksia, kun jotenkin automaattisesti meinasin ruveta käsillä pyörittelemään pullataikinaa levyksi, ennenkuin tajusin että kaulintakin voi käyttää)
4. Olen pari kertaa kesän jälkeenkin käynyt hoitamassa ihania lapsia<3

Itse aloitin jo perjantaina syysloman ja vielä ei ole minkäänlaisia suunnitelmia. Saas nähdä mitä sitä keksii :)

2 kommenttia:

  1. Noi sun hiukset on ihan unelmat!♥

    VastaaPoista
  2. Alko tekee mieli korvapuusteja : ) Missä päin Suomee oikein asut??

    VastaaPoista