tiistai 11. kesäkuuta 2013

Workouts!

Mun teki kauheasti mieli jakaa teille mun Youtuben neljä lemppari treenivideota, joten tässä ne tulee! :) vaikka tykkään ihan kauheasti lenkkeillä, koin viimeviikolla varmaan jonkinmoisen lämpöhalvauksen/nestevajauksen, kun lähdin helteellä juoksemaan kymppiä. Saas nähdä, koska seuraavan kerran uskallan lähteä! tuskin ainakaan enää auringon paisteessa :D nyt oon kuitenkin tylsyyksissäni pari kertaa kokeillut näitä aika kevyitä, mutta silti ihan huippuja videoita. Toivottavasti näillä lähtis haba kasvamaan ;-p

6 min treeniä käsivarsille. Ei kauhean rankka, joten käy myös mulle :p

Aika kevyt, mutta ehkäpä juuri siksi niin kiva 10min treeni :) ja ohjaaja myös ihana!

Myös tämä on 10 min aika kevyttä jumppaa!

Huhhuh, tämä on näistä neljästä kaikista rankin. Kyllä menee hartijat maitohapoille tässä 17minuutin pätkässä! välillä jopa ärsyttää yltiöpositiivinen ohjaaja kun tekis vaan mieli luovuttaa :D

Onko joku testannut näitä? omia lemppareita saa myös linkitellä niin mä pääsen testaamaan! ;)

7 kommenttia:

  1. ihan mahtavat videot, tänään olis taas illalla treeni päivä tiedossa ja just mietittiin, että mitä tänää treenattas... mutta taidetaan perustreeniin upottaa tänään tunti lisää ja ottaa nämä videot mukaan! KIITOS IHAN TUHANNESTI VINKISTÄ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tästä näin vaan kokeiluun! mutta ei näitä kyllä tuntia kauempaa jaksa tehdä :D on sen verran hyvät treenit. Oleppa hyvä!;)

      Poista
  2. Mäkin oon tehnyt noita blogilateksen treenejä ja välillä meinaa tosiaan ottaa hieman päähän kun itse on ihan kuoleman partaalla ja sitten se superpositiivinen ohjaaja vaan iloitsee siellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo toi vikan videon nainen vetää rankimman reenin mutta silti hymyilyttää vaan :D

      Poista
  3. Hei tää postaus täytyy kyllä laittaa muistiin, oon nimittäin miettinyt, että mistäköhän Youtuben syövereistä kannattaisi lähteä kivoja treenivideoita metsästämään! :)

    VastaaPoista