sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Viikon höpötykset

Näin nopeasti se aika kuluu! huhtikuukin jo puolivälissä vaikka just tein innolla joulupostauksia! Maanantaina oli vielä matikan koe ja tiistaina hissan kokeen jälkeen alkoi normaali lukujärjestys. Pahoittelut taas näistä kuvista, en näköjään osaa käyttää kameraa kuin satunnaisten ruokien kuvaamiseen :D
 Mä olin oikeesti laittanut vielä yhden ruotsin kurssin lukkariini lisäksi, mutta otin pois kun tajusin että oon vihdoinkin saanut kiinni mun ykkösvuoden rentoilut. Itseasiassa mulla oli liikaa kursseja valittuina! otin niitä vaikka kuinka monta pois ens vuoden puolelta ja mulle tulee ensvuonna 2. jakso olemaan kokonaan vapaa (tai terkka 3 itsenäisesti suoritettuna)! Tiistaina mulle saapi myös Lumia postissa kotiin. Keskiviikko meni kokonaan torstain teoriakoetta stressatessa, mutta läpi meni onneksi!
Perjantaina istuskeltiin iltaa Erikan, Juulin ja Ansun kanssa. Lauantaina myös Joke ja Riku liittyivät seuraan ja hauskaa oli! :) Lauantaina käytiin Juulin kanssa heittämässä myös kevään ensimmäinen pidempi skobalenkki, kun ajettiin reilu 30km kauppaan! niin, ja la oli myös Milanan 14v päivä :p
To-la tuli taas herkuteltua ihan liikaa sipsiä, suklaata, leivoksia, pari viennettaa, karkkia... ja turvoitus on sen mukainen!:D 
Perjantaina ennen kavereiden luo lähtöä mä kävin juoksemassa 10km! joku saattaa muistaa, että edellinen mitattu ennätys oli 60min 14s. En tiedä oliko mulla elimistössä niin paljon sokeria vai mistä sain niin hyvin virtaa, että nyt ajaksi tuli 56min sek! Nyt ei tosin oo jäätäkään, joten pystyi askelissakin varaamaan asfalttiin paremmin kuin jäiseen tiehen. Joka tapauksessa oon niin ylpeä itestäni, koska vihdoin mun alle tunnin tavoite alittui! :)
Tänään on sitten yritetty vähän vähentää herkuttelua (okei, kyllä mä taisin yhden suklaatuutin syödä) ja tein itelleni yllänäkyvää hedelmäherkkua ja salkkareiden uusintoja katsellessa napsin vähän proteiinipitoisempaa muonaa :p Tänään kaivoin myös SingStarin 90´s esille ja muutama hyvä biisi sieltä taas löytyi! mulla tekisi taas kauheasti mieli tansseihin ja Juulin kanssa suostuteltiin Erika kesällä meidän mukaan! toukokuussa tarkoitus mennä ensimmäisiin.

Nyt mun pitäis alkaa hipsiä kohti saunaa! huomenna pitäisi jaksaa mennä koulua kohti, vaikka kotiinjääminen houkuttelee vähän enempi.. Kauheasti virkeyttä kaikille tulevalle viikolle! :)


10 kommenttia:

  1. kenties siiderii laukuss ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näköjään sitäpä juuri ;) lidlin halppista!

      Poista
  2. Sulle on haaste mun blogissa (:
    http://lovemyperspective.blogspot.fi/2013/04/tieda-8-asiaa-minusta.html

    VastaaPoista
  3. hei:) oon nyt kiinnostunut enemmänki! asutko yksin ja käytkö töissä? oliko sulla poikaystävää? -utelias :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä multa saa kysyä! :) vastailen mielelläni! Eli asun vielä kotona ja no tällä hetkellä en käy töissä. Kesällä olis tarkotus lähteä lapsia hoitamaan ja mahdollisesti myös pitseriaan, jossa tod.näk, tuun oleen jouluun asti sunnuntaisin. Ja ei ole poikaystävää :)

      Poista
  4. Todella kiva blogi! Liityin lukijaksi :) Toki saat käydä kurkkaamassa myös minun ja Nannan blogia osoitteessa: hell-yeahhh.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Sullakin on tosi kiva blogi!
    liityin lukijaks ;)

    http://www.believeinyourself-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Onpas hyvännäkösiä herkkuja sullakin täällä! Nam erityisesti toi jäätelökakku. ;)

    VastaaPoista