tiistai 30. huhtikuuta 2013

Vappuaatto

          Heipparallaa vappuaattoon! mä pääsin vasta puoli neljän aikoihin koulusta ja nyt oon syönyt ja kahvitellut kaikessa rauhassa. Meillä oli siis pesistä vika tunti vähäisestä sateesta huolimatta ja kyllä siinä kylmä ehti tulla. Kun nyt vaan ei tulis kipeeks just kun on vähän ehtinyt parannella itseään! koululla oli taas perinteen mukaan meidän lukion Vappuhulinat ja kuvattiin meidän koulun oma Harlem Shake. Taas oli ohjeistettu, että pitäisi jotain värikästä tai hauskaa pukea päälleen ja mä tietenkin tartuin tähän ja laitoin värikästä päälleni ;)



Huppari Ellos / Paita GinaTricot / Farkut KappAhl / Kengät Converse / Laukku Guess
          Omat vaaleanpunaiset farkut on Juulilla lainassa, mutta onneksi aamulla keksin käydä Milanan vaatekaapilla lainaamassa farkut ja t-paidan. Kiitos vaan 
          Kuvat on taas valitettavasti kännykkälaatua, mutta kiitos Erika ja Nyppis näistä! :) munhan piti taas ottaa kamera mukaan jo ihan Vappuhulinoiden vuoksi, mutta en saanut sitä mahtumaan laukkuun.
 Tässä olisi sitten vielä vertailun vuoksi "a year ago"-kuva mun viimevuoden vappuhulinaasusta. Miks oon tänäänkin kuullut niin monta kertaa, kuinka viimevuonnakin olisi muka ollut huono sää vappuna? mun mielestä tässä aamukasin aikoihin otetussakin kuvassa aurinko paistaa ihan hienosti, enkä kyllä muista että illallakaan olisi satanut! Ja mitä ihmettä nyt tuolla ulkona tapahtuu? Aurinkokin tuli esiin, jeij! :)

Viime vappu tuli vietettyä railakkaasti hyvässä seurassa Juulin, Erikan ja Joken kanssa. Mutta mitäs tänävuonna? Meidän suunnitelmat peruuntui eilen ja näillänäkymin mä rentoudun kotona. Sauna vaan lämpöiseksi ja äsken haettiin kaupasta tortilla-aineita. Eli hyvää ruokaa ja rauhallinen ilta mulla luvassa! Viikonloppuna juhlitaankin sitten vapunkin edestä jos mulla sattuisi käymään niiin hyvä säkä, että inssi menee läpi! ;)

Pitäkääs oikein hauskaa! ja oottehan te(kin) kiltisti ;)

 
Tässäpä se meidän koulun Harlem Shake, käykää ihmeessä kurkkaamassa :p

9 kommenttia:

  1. Siis mistä sen Harlem Shaken näkee? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis näkyä? ilmeisesti muutama minsa sitten muokkasin tekstiä niin video ei tossa ollut :)

      Poista
  2. Meilläkin tehtiin tortilloja ja vieteltiin rauhallisempaa vappua saunan merkeissä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin hyvältä kuulostaa! nyt jälkeenpäin on kyllä ihan tyytyväinen että vappu meni rauhallisesti :D

      Poista
  3. Sun blogi vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja päätin alkaa lukee:)

    http://justliveyourlifeh.blogspot.fi/ <-- tossa vielä linkki mun blogiin, jos vaan kiinnostaa !

    VastaaPoista
  4. Tykästyin housujen väriin! :3 Ihanat!

    http://nensku-turn-around.blogspot.fi/

    VastaaPoista