sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Meillä täällä jäät on lasissa, teillä ne kai vielä on pihassa

Nyt niitä kuvia viikonlopulta ja vähän viikoltakin ;) Maanantaina mun oli aivan pakko leipoa itselleni sydämen muotoinen suklaakakku! Toi koristelu ei oikeesti näyttänyt ihan noin epäsiistiltä! :D Ja tuota Alanyan kuningasta oon popitellut viimeiset kaks viikkoa. Toi on just sellainen biisi, että aluksi se kuulostaa aivan kauhealta mutta loppujen lopuksi onkin aivan sairaan hyvä!

Perjantain lounas: Voiko olla yksinkertasempaa, nopeampaa ja parempaa ruokaa? salaattia, kolmen munan munakas ja 200g jauhelihaa <3 
Illalla sain vihdoin prinsessakruunun päähän! <3 Erika, Juuli ja minä.

Mekko kokonaisuudessaan! Synttäreiden kunniaksi saatoin vihdoinkin pukea HerSecretin mekon päälleni, aiemmin olen vain kokeillut sitä :) Aiemmin teinkin jo mekosta vähän sneak peakia tässä postauksessa :) 
No mutta miltä tuntuu nyt, kun 18v on saavutettu muutama päivä sitten? Voisin varmaan kirjoittaa tähän vaikka kuinka pitkän tarinan mutta yritän kiteyttää tunnelmia :D Ihan oikeasti mun ajattelumaailma ei ole muuttunut ollenkaan. Ainoa eri taitaa olla, että nyt saan ostaa kaupasta muutakin kun kokista :p  Eilenkin, kun piti käydä baarilta hakemassa ruokaa niin S sanoi mulle, Juulilleja Erikalle, että: "eihän teistä kukaan ees pääse sinne sisälle? eiku Miljahan pääsee". En olis ite edes tajunnut, että tosiaan mähän saan mennä sinne sisällekin eikä tarvi jäädä ulos odottamaan. Ei se ajattelumaailma niin vaan muutukaan nopeasti! ja no mä jäinkin sitten ulko-ovelle odottelemaan, en ihan tunne kuuluvani ton kyläbaarin vakiasiakkaiden joukkoon :D
Kollaasia lauantaista: 1&2:kauhen kuvienmuokkailujen lisäksi pyörähdettiin siis Ideaparkissa. Nahkatakit ja converset pääsivät käyttöön! :) 3: Jostain syystä joutsenet oli ihan parin metrin päässä autosta ja pakko oli ottaa kuva:o 4. Noita Lidlin paistopisteen antimia ei vaan pysty vastustaa!<3

24 kommenttia:

  1. Aivan älytön hyvännäkönen toi mekko! Oot ollu tosi nättinä taas liikenteessä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä siitä, että mekko on kyllä ihana! :) kiitos!:o

      Poista
  2. Ihana tää uus banneri!
    Oot niin kaunis ja toi mekko näyttää aivan sika upealta sun päällä! Onneksi olkoon vielä!
    clarahappilyeverafter.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei kiitos, huomasit! :)
      Mekko on kyllä ihana, kiitoskiitos! :)

      Poista
  3. kaunis olet ! ♥
    ja tosi hyvin sopii tuo mekko sulle :>

    VastaaPoista
  4. Mä kans aina sorrun siellä Lidlissä noihin... Upea mekko ja lisäksi haluan tuon bannerin topin itselleni! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, parhaita!<3 tykkään ite kanssa ihan kauheasti tosta mekosta ja topista myös :)

      Poista
  5. Siis ihana mekko <3 rakastuin siihen! VAU! Oot niin nätti ja ihana <3

    VastaaPoista
  6. Siis toi mekko on iihan taydellinen ! sopii sulle älyttömän hyvin !

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi sulla :) sait haasteen multa mun blogissani.:)

    http://somemiraclesandlittlebeauty.blogspot.fi/2013/04/challenge.html

    VastaaPoista
  8. herranjestas oot kaunis ja ihana blogi! liityn ehdottomasti !:)


    http://inka-allornothing.blogspot.fi
    kurkkaathan?

    VastaaPoista
  9. Aiiivan ihana toi kakku! Niin suloinen :) Ja toi mekko <3

    VastaaPoista
  10. tiedän sen tunteen, kun ihmiset kysyy, miltäs nyt tuntuu, kun oletkin jo niin vanha, että baariin pääsee ja rellestäminen on ihan laillakin sallittu. miltä pitäis tuntua? eka ei meinaa edes tajuta, et hitto, oon 18, voin ostella astetta vahvempaa juomista. joskus tuntuu, ettei moni ymmärrä, ettei se ajatusmaailma muutu mihinkään kun täyttää sen maagiset 18. hienoahan se on, sellanen vapauden tunne, kun saa tehdä enemmän! ja hemmetin hieno mekko sulla. :)

    VastaaPoista
  11. upee mekko ollu siulla, ja onnea näin jälkikäteen! :)

    http://iinaclaudian.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Onpas ihana mekko ;) Mulla kans just tulos 19v synttärit ja teemana mustavalkonen, pitääkin käydä kattoo jos tota viel jäljellä ;)

    http://dinni-styleandlife.blogspot.fi/ munkin lukijaks saa liittyä ;) Kaikkea jännää tiedossa ! ;)

    VastaaPoista
  13. Minkä kokoinen sä olet? Tilasin tämän samaisen mekon ja se on mulle ihan ylisuuri, vaikka vastaa kokoa XS-S (mekon lapussa lukee M. Ite oon juurikin XS-S kokoinen ja käytän 34 farkkuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on mekossa muistaakseni XS kokona :o
      yleensä käytän S-kokoa! mekko on sopiva :)

      Poista
    2. kun laitoin palautetta, niin ne ohjas mut tänne sun blogiin katsomaan millainen mekko on. ihmettelin suuresti sitä M merkintää siinä mekossa. Pitäs päästä vertaamaan sun mekkoon, mimmoset erot niissä on :D

      Poista
    3. Mekossa ei ollutkaan kokomerkintää kiinni, mutta tilatessani pelkäsin (turhaan onneksi) että se olisi ollut liian pieni mulle :) sivuilla luki silloin että one size, joka vastaa xs-s kokoa! :)

      Poista