lauantai 6. huhtikuuta 2013

Aurinkoista on!

          Heipodei, täällä taas, melkeinpä viikon tauon jälkeen. Mulla on ollut tosi mukava viikko; maanantai ja tiistai oli lomaa, loppuviikolla olen käynyt tekemässä kokeen koulussa ja sitten olen päässyt kotiin. Kaiken lisäksi kokeet ovat olleet yhtiksen, äikän ja terkan joten niiden lukemiseen mun ei ole juuri yhtään tarvinnut kuluttaa aikaa :) Maanantaina edessä vielä matikka ja tiistaina hissa. Niin, ja torstaina teoriakoe! :o Eilen mentiin Erikan kanssa taas Juulille ja vielä kerran juhlistettiin mun synttäreitä! :)
Toppi: My Doris / Farkut Vila / Kengät H&M

          Sain kerrankin eilen Milanan kuvaamaan mua, piiiitkästä aikaa se suostui! Nyt tuleekin näitä mun kuvia sitten parin viimekuukauden edestä... :D Just tänään puhuttiin Aliisan kanssa, kuinka siskot on niin ärsyttäviä, kun eivät suostu tekemään mitään kivaa eli eivät tule lenkille mukaan tai kuvailemaan. Mun pitäis siis varmaan vaihtaa Milana Erikan siskoksi ja Aliisa saa muuttaa meille! ;)
           Mulla tais nyt olla toista kertaa tuo toppi päällä. Takaosa siinä on tuollaista läpikuultavaa leopardikangasta :) Ja hei katsokaa nyt tuota aivan mahtavaa aurinkoista ilmaa! tänäänkin aamulla herätessä sanoin Erikalle ja Juulille että pakko käydä nopeasti ulkona katsomassa onko siellä jo oikeasti kuuma vai näyttääkö vaan! mutta viileäähän siellä vielä oli auringosta huolimatta.

          Tänään kotiuduttuani lähdettiin melkein heti Ideaparkiin, mutta itselleni ei löytynyt mitään - tai oikeastaan en kyllä katsellutkaan. Ekaa kertaa tänävuonna pääsi converset jalkaan ja nahkatakki päälle, jes! :)
Milana :)
Eilisestä laittelen postausta heti kun oon vaan saanut kuvat koneelle ja vähän muokkailtua :) Oikein aurinkoista viikonlopun jatkoa! <3

16 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, toi paita on superkiva!:) Ja uus banneri on muuten upea :))

    VastaaPoista
  2. Ihana paita!:) Ehkä liian monta kuvaa peräkkäin samasta paidasta mut kaikki oli kyl hienoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) juu täysin samaa mieltä mutta en jaksanut enää ruveta valkkailemaan niin laitoin sitten kaikki :p

      Poista
  3. Ihania kuvia ja toi toppi♥
    http://lifebymilja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva ja aurinkoinen postaus :)

    VastaaPoista
  5. Heeippahei! Mulla on sulle mun blogissa 'haaste'

    ♥; http://ilovepassions.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kopsaan ja toteuttelen kun ehdin :) kiitos!

      Poista
  6. Ihania kuvia ja tosi kiva toppi!
    Oot tositosi kaunis! :)
    clarahappilyeverafter.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Aiva ihana tuo toppi! :) Muutenkin ihania kuvia!

    VastaaPoista
  8. haha niinpä, siskojen vaihto!! tosi kivoja kuvia, oot kaikissa tosi nätti!:) ja ihana toi paita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D kiitos aliisa<3 mä ja sä oltais kyl niin kivoja siskoksia!

      Poista