maanantai 1. huhtikuuta 2013

Aikuinen nainen mä oon!

Heipparallaa! niiin kliseinen postauksen otsikko, mutta tänään tulee sitten 18v siitä, kun mä synnyin. Ei uskoisi, kauhean nopeasti nämä vuodet menee.   Eihän musta ole vielä miksikään laskujen maksajaksi ja ihan yhtä lapsellinen tuun oleen edelleenkin! :D Tämän näköisenä lähdin eilen ulos Juulin, Erikan ja Joken kanssa, viimeistä päivää 17-vuotiaana.
Eilen mentiin aamusta mun enon mökille. Hänen vaimonsa leikkasi mun hiukset, oli kuulemma latvat ihan surkeassa kunnossa. Ja hiukset myös suoristettiin ja on säilyneet näin suorina aamusta yöhön saakka! :o haluan kanssa kunnon suoristusraudan!
Tässä muutama minuutti hiustenleikkuun jälkeen. Ulkona grillailtiin kevään ensimmäiset grillimakkarat ja vaahtokarkkeja!
Kollaasissa vielä namnam jätskiä & minä juuri kello 00.00 viime yönä Erikan kanssa & maailman parasta herkkua ihanassa muovikipossa (= maustettu sitruunarahka, maitorahka ja 1dl piimää)

Nyt saa nähdä mitä tänään vielä suunnitelmissa. Toisaalta pitäis jo jossain vaiheessa ruveta lukemaan koeviikon kokeita varten..! :D

29 kommenttia:

  1. Tää sun blogis on tositosi hyvä!:) Oon lueskellu sitä jo useamman päivän! Mahtava, oot myös tosi nättikin:o <3 :) Haluisitko vaikka liittyä minun bloginin lukiaksi? :D


    http://palapelilife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. onneee vielä täälläkin sulle Milja ihan hirmusesti <3 siis niin ihana asu sulla, että vau (: pidähän kivat partyt ;D

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon!
    Voi että kun olet kaunis ja sulla on ihana blogi.
    Olisin kiitollinen jos ees kurkkaisit mun blogiin:
    clarahappilyeverafter.blogspot.com
    <3, Clara

    VastaaPoista
  4. Hyvää syntymäpäivää sulle ihana♥

    VastaaPoista
  5. oot tosi nätti :) ja onnea! :)

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea täysi-ikäiselle ^^,
    Eikä tartte huolia siitä aikuistumisesta, en miekään vielä ole (kesällä 26)... ainakaan mieleltäni ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:)
      haha, mustakaan ei ainakaan mieleltäni tuu koskaan aikuista:D

      Poista
  7. Paljon onnea!
    Ihanat nuo sinun hiukset!

    VastaaPoista
  8. mullakin on tänään synttärit (::: onnea!
    sulla on muuten ihana blogi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kiitos! Oi paljon onnea sullekin! :) <3

      Poista
  9. Onnea täysi-ikäisyydestä! :) Ei muuta kun sitten vastuuta, vastuuta ja vastuuta ;D No ei, toivottavasti saat viettää nuorta aikuisikää mahdollisimman rennolla otteella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 haha, kai sitä vastuutakin pitää alkaa jo opettelemaan!:D

      Poista
  10. paljon onnee !! :)) Sie oot tosi nätti ja muutenki tää o hyvä blogi. Ois kiva jos kävisit kurkkaa mun blogii ja jos tykkäät nii liityhä lukiaks ! :)
    ainooooooo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Paljon onnea näin myöhässä :) Mistä nuo sinun housut on? Ovat niin kivan näköiset :)

    VastaaPoista
  12. Tosi kiva blogi sullakin ja hyvää synttäriä!!:)

    VastaaPoista