sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

SNEAK PEEK

Joo, mä en itsekään pidä näistä "sneak peek"-postauksista, mutta haluan kuitenkin jo vähän vilauttaa mun synttärimekkoa! Ihastelin tätä heti kun näin tämän -ja niin oli moni muukin ihastellut, sillä mekko oli HERSECRETIN varastosta loppunut. Onneksi varastoa täydennetään suhteellisen usein, joten sain myös itse oman juhlamekkoni.
Mekossa on satiininen alaosa, pitsiä yläosassa ja vähän hopeaa koristusta. Mukana tuli myös irrotettavat olkaimet, joten ei välttämättä tarvitse pelätä mekon valahtamista.
En ole vielä päättänyt, mitkä kengät laitan tämän kanssa, mutta tämä kruunu on odotellut mun hyllyllä jo kuukausia synttäripäivää! :)
Tarkempia mekosta löytyy TÄÄLTÄ ! Hintaa on 39,95€, mutta uutiskirjeen tilaajana saa 10% alennuksen. Lisäksi yli 50€ tilauksista saa kaupanpäälle tilaajalahjan! :)

12 kommenttia:

  1. Hei mä oon kattonu tätä samaa mekkoa ysin päättäjäisiin, tää on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä suosittelen kyllä, niin hyvältä näyttää! :) ja varmasti löytyy käyttöä vaikka päättäjäisten jälkeenkin!;)

      Poista
  2. Näyttää kyllä tosi hienolta mekolta :)

    VastaaPoista
  3. oi toi mekko näytttää hirmu kivalta ! ja muutenki sun blogi vaikuttaa tosi kivaltalta! liityin lukiaks käy säki kattoo mun ja liity ihmeessä lukiaks jos yhtää kiinnostaa http://prettylifewithkaroliina.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  4. Tosi kivan näkönen mekko!! :*
    Www.stongerthanyesterday21.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. aivan ihania kuvia täällä sun blogissa ja oot todella nätti :)!

    VastaaPoista
  6. oi ihana blogi! :)
    http://keepcalmandloveyourlife-ella.blogspot.fi/
    käy kurkkaamassa jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  7. ihana blogi ja toi banneri on upee<3
    Oot myös tosi kaunis !

    Käythän kattoo meiän blogin
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Tosi ihana mekko ja sopii varmaan sulle tosi hyvin (: Kruunu näyttää kans tosi hienolta, itsellänikin oli viime synttäreinä ;)

    http://life-out-of-order.blogspot.fi/

    VastaaPoista