perjantai 29. maaliskuuta 2013

EASTER

          Tässä vähän pääsiäistä kuvina! mä olen tainnut joskus ääneenkin sanoa, etten oikeastaan ymmärrä miksi ihmiset haluavat pääsiäisenä pääsiäiskoristeita ja kaikkea keltaista koteihinsa. Ehkä mun mieli vielä joskus muuttuu! :)
          Meillä lähti äsken muu perhe mummulaan pääsiäisaterialle, mutta mä jäin kotiin. Katselin äsken telkkarista tullutta The Game Plan - Perheen pelinrakentaja -leffaa ajankuluksi ja jossain vaiheessa aijon vielä käydä testaamassa niitä uusia lenkkareita tuolla ihanassa auringonpaisteessa!

12 kommenttia:

  1. oih ihanan keltasta <3 en mäkää oikeen ymmärrä tot pääsiäis hössötystä mutta meillä ei ookkaan mitään pääsiäiseen liittyvää :P ihanaa pääsiäistä sulle Milja <3

    VastaaPoista
  2. Kivan värikkäitä kuvia! :--)

    VastaaPoista
  3. sä et voi olla 17 :O oon lukenu sun blogii jo muutaman kuukauden ja nyt vasta huomasin et sä oot 17! luulin et oot 13-14 o__o

    VastaaPoista
  4. tosi kivoja kuvia sulla! :) ärsyttävää tosiaan ku nykyään kaikkiin juhliin pitää liittää ja tunkea jotain kaupallista krääsää... hyvää pääsiäistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niinpä! hyvää pääsiäistä sullekin!<3

      Poista
  5. Ihania pääsiäiskoristeita, varsinkin tiput oli tosi söpöjä :)

    VastaaPoista
  6. upea uusi banneri ja ihanan pääsiäismäinen postaus!^^:)

    http://jennabloggerlwwy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Kivoja kuvia ja ihana blogi sulla <3 upee banneri :)

    http://lovinclothes-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista