perjantai 29. maaliskuuta 2013

Bannerin vaihdosta ja viikkoa

Nyt on päivä on ehtinyt vaihtua jo perjantaiksi ja edellinen postaus tuli viime sunnuntaina! olen yrittäyt laittaa ulkoasua nyt vähän keväisemmäksi, mutta jostain syystä en taaskaan saa mitään muutoksia tehtyä malliin, vaikka kumoisinkin kaikki edelliset koodit. Bannerin pystyin kuitenkin vaihtamaan, Blogger vaan latasi sen taas omalla laadullaan. Yritän mahdollisimman nopeasti tehdä vielä banneriinkin pari muutosta, mutta miltä tuo muuten näyttää? :)
Ja taas kuvia viime viikonlopulta. Juhlistettiin vähän ennakkoon mun synttäreitä ja Juuli ja Erika olivat sanoittaneet mulle laulun! ai että oli kiva ylläri enkä osannut ollenkaan odottaa sitä, vaikka olenkin joskus ehdottanut, että tänävuonna kirjoitettaisiin jokaisen synttäreitä varten biisi. Niin, ja tottakai mun piti se esitys videoida! :)
Viime viikonloppu asuttiin Erikan kanssa Juulilla, tosin lauantaina kävin pikaisesti Ideaparkissa hakemassa itselleni uudet lenkkarit! vielä en ole ehtinyt niitä testaamaan, vaikka mieli tekisikin :)
Olen tämän koko viikon ollut ihmeen energinen, vaikka olen koulusta päässyt vasta neljän aikaan kotiin (paitsi keskiviikkona ajotuntien takia vasta klo 19 jälkeen!). Maanantaina mulla oli kauhea hinku ladata viikonloppuna soineita biisejä mp3:seen ja päästä hölkälle purkamaan energiaa. 
Torstaina mä aloitin taas pääsiäislomailun päivää ennen kuin olisi pitänyt. Koneen ja jääkaapin välillähän koko päivä meni, ellei suklaanhakureissua kaupasta lasketa. :D

Oikein aurinkoista pääsiäistä kaikille! :)

7 kommenttia:

  1. ihana banneri :)
    Kiva myös tämä blogisi :):):)

    VastaaPoista
  2. tosi kiva tää sun uus banneri :) hyvii synttäreitä etukäteen kans!
    http://nellasusanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! mulla on kauhea hinku kyllä että pääsen tekemään uuden bannerin, noi kuvat tuli tollain tyhmästi epäselvänä tuohon! :D

      Poista
  3. Mikä tätä bloggeria vaivaa, mäkään en pysty tekemään mitään muutoksia blogini ulkonäköön. En ole pitkään pystynyt ja nyt alkaa kyllä ärsyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla vaivaa kanssa sama! eli mä joudun aina kumoaan html-muutokset (jos oot niitä tehnyt) ja sitten kun alat muokkaamaan ulkoasua, niin valitse se malli sieltä ihan alusta, esim. ite otan aina "simple"-mallin. Harmi vaan kun kaikki tehdyt muokkaukset sitten katoaa, mut ei auta kuin aloittaa alusta...

      Poista
    2. Ai ihan alusta pitää aloittaa ! ;o Huhhuh. Mutta hyvä tietää, että se toimii niin. Kiitos! :)

      Poista