maanantai 11. helmikuuta 2013

Viikonlopun leipomuskuvat!

Viikonloppua tiivistettynä! 
Perjantai: rankan koulupäivän jälkeen mua odotti kotona quattrot ja americanat, nam! Lisänä vanha singstarkuva Juulin ja Erikan kanssa ja UP, johon oon ihan koukuttunut...
Illemmalla rupesin kanelipullien tekoon, ei kauheen kauniita tullut, mutta hyvän makuisia kuitenkin! :)
Sisko halusi mun tekemiä sämpylöitä ja niiden lisäksi...
Ehei, ei saatu pitsoista tarpeeksemme! tehtiin myös illalla omatekemät pitsat mulle ja Mimmulle. Nam! Tuli kuulemma ihan parhaita!

Lauantai: 
Heräsin ennätysaikaisin, olin jo 8 jälkeen aamulla virkeänä hereillä! Milana teki omena-rahkapiirakkaa ja pullia, mä aloin mokkapalojen tekoon!  

Illemmalla menin Juulille, missä oli myös Erika ja Maiju. Jokekin kävi poikkeemassa! :) Kateltiin Maijun kanssa Putous ja laulettiin SingStaria. Jossain vaiheessa piti käydä kurkkaamassa, onko baarin avajaisissa väkeä ja olihan siellä! :)
Sunnuntai: menikin kotona löhöillessä. Lauleltiin SingStareja ja illalla alettiin taas Mimmun kanssa leipurihommiin ja saatiin aikaiseksi toinen satsi sämpylöitä ja.. pitsat! Kuvassa myös Milanan pullat, rahkapiirakka ja suklaalevy kuvaamassa laitonta suklaankulutusta viikonlopulta! :D
Sunnuntain pitsoihin panostin vähän enemmän kuin perjantain. Perjantaina laitoin vain ketsuppia kastikkeeksi, eilen tein ketsuppi-tomaatti-valkosipuli-sipulikastikkeen! 

Mulla siis aika herkullinen viikonloppu takana! Yläasteella leivoin tosi useesti ja nyt en oo pariin vuoteen juuri mitään jaksanut tehdä! :) 

Wanhojen jatkotkin lähestyy ja mulla ei ole vielä mitään visiota, mitä sinne laittaisin päälle! En muista oonko jo maininnut, että mä en itse tansseja ole menossa tanssimaan.

Reipasta viikonalkua kaikille! :)

28 kommenttia:

  1. Uusi päivä on ihan paras ohjelma! Ja kiva postaus;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin on! harmi kun sitä on tehty varmaan yli 200 jaksoa ja nyt vasta "löysin" sen ohjelman :D tai siis tajusin kuin hyvä se on!

      Ja voi kiitos jos tykkäsit! mä mietin että viittiikö tämmöstä julkaista ollenkaan :D

      Poista
  2. Oi miten herkullisen näköisiä leipomuksia!

    VastaaPoista
  3. Onpas ihanan herkullisen näköisiä tuotoksia! :)

    VastaaPoista
  4. oi varmasti tosi herkullisia leivoksia! tuli itelle oikein nälkä katellessa:) ihana postaus!:3

    <3: lukijas, http://jennabloggerlwwy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, sama! :D nyt pitää tosin ryhdistäytyä ja vähentää vähän tätä herkuttelua! :D

      Poista
  5. eiii miks postaus oli täynnä herkkuja :D on jo valmiiks nälkä. Blogis vaikuttaa mukavalta, liityn lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mullakin kauhee nälkä!:D tervetuloa!

      Poista
  6. Näyttää tosi hyvältä nuo pitsat! Ite en ikinä onnistu hyviä pitsoja tekemään, saisko ohjetta näille :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisinpa laittaa tulemaan kun ehdin! :) ja kiitos! :D

      Poista
  7. Heh tuli kauhea nälkä, kun näitä kuvia katseli :D

    VastaaPoista
  8. oii just iski kauhea makeanhimo ja sitten nää kuvat! oi mitä herkkuja, oot kyllä hyvä leipomaan :)

    http://emmi-allofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Sulla on muuten kiva blogi, tykkään noista kuvista mitä sinä aina ottelet! :)

    VastaaPoista
  10. Voisitko joskus tehdä postauksen kaikkien tuttujesi blogeista :)?

    VastaaPoista
  11. Kauhee nälkä vaan tuli ku kattoo näitä, miten ihmeessä sä oikeen jaksat taikka osaat? :D
    Mulla jää kaikki herkut siihen valmistusvaiheeseen ku äiti ei auta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:d en mä tiiä, kauhee innostus tulee välillä! :D

      Poista
  12. siepä oot sit hyvä kokkailee ^^ ny alko haluttaa kinkku pizzaa :D up on muute hyvä sarja (:

    lukijasi, jehanan.blogspot.fi <:

    VastaaPoista
  13. Ihana blogi sulla :)! Mäki tykkään kokkailla olis kiva jos laittaisit reseptejä :)! Liityn lukijaks!

    VastaaPoista
  14. oi oi, täytyypä tehdä itsekin pizzaa joskus, näyttää niin hyvältä! :)

    http://restrictedfashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Ja nyt tuli tietenkin hirveä nälkä!Ihana nalle puh muki (:

    VastaaPoista
  16. http://inkaws.blogspot.fi/2013/02/haaste.html <- Mulla on haaste sulle mun blogissa ! käy tsekkaamassa ♥

    VastaaPoista
  17. Täällä toinen joka on ihan koukussa UP:hen! :D Kiva blogi sulla ja noi alemman postauksen farkut on siistit! :)

    <3:Jenni

    VastaaPoista