keskiviikko 27. helmikuuta 2013

no niitä toissaviikon löytöjä

No nyt vihdoin niitä toissaviikon löytöjä! :) käytiin Erikan kanssa bussia odotellessa koulun läheisellä kirpparilla. En uskonut löytäväni mitään, mutta mukaan tarttui kahdet farkut ja neule.
Ensimmäiset farkut: alunperin Cubus
Pelkäsin, että nämä olisivat lantiosta liian tiukat, mutta onneksi nappi meni kiinni :)
Neuletakki: Alunperin GinaTricot
Vähän pidemmät neuleet sopii hyvin tällaiselle vilukissalle! :D samassa pöydässä oli sama neule myös mustana, mutta siinä oli käytönjälkiä ja tämä harmaa taas oli aivan kuin uusi! :)
En olekaan vanhojen jatkoista tehnyt postausta! mutta tämä paljettipaita mulla oli siellä nahkahameen kanssa :)

Kolmas ostos, eli farkut (Alunperin H&M). Mulla on samat farkut vaaleina koon pienempinä ja nämä isommat käy hyvin töissäkin :)

6 kommenttia:

  1. Tosi hyvii löytöjä, jaksaispa itekkin joskus poiketa kirppiksil ni säästyis pitkä penni..:D

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla!:)

    http://nomonde-justheartit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. kirppareilta todellakin löytää jotain! :)
    Kiva blogi sulla.

    http://www.daliinaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. En tiijä saitko mun kommenttia aikaisemmin, jossa kerroin, että sulle olis haaste mun blogissa ? :)

    VastaaPoista
  5. En tiijä saitko mun kommenttia aiemmin, kun kerroin, että sulle olis haaste mun blogissa ? :)

    VastaaPoista