lauantai 19. tammikuuta 2013

Postia Olivia&Oscarilta

Kerroinkin jo eilen, että sain postin kautta eilen kivan paketin. Olivia&Oscar -verkkokauppa oli yhteistyön merkeissä laittanut mulle pakettia tulemaan, enkä itsekään tiennyt varmaksi, mitä paketti sisälsi.
Avattuani paketin olin tottakai iloinen. Paketista paljastui ihana musta minimekko, jota käytän pitkän selkäni vuoksi paitana.
Paidassa on siis edessä ja takana pitsiä. Pitsitön osuus on juhlavaa ja vähän "normaalia" paksumpaa kangasta. Hieman hankala oli kuvata, kun aina näkyi joko rintsikat tai sitten pitsi meni ryttyyn. Sen verran kylmä oli kuitenkin ulkona, että nämä kuvat saa kelvata! :)
Jos ihastuit itsekin paitaan, niin käykää TÄSTÄ kurkkaamassa tarkempia tietoja paidasta. 


(Muistakaahan ARVONTA, ellette vielä ole osallistuneet!)

13 kommenttia:

  1. Awwws miljaaa ihana paita, mistähän mä saisin tollasen! Oon jo pitkää himoinnut tollasta ja mistää en löydä... Ei helpottanut yhtään mun oloa nyt tää postaus että kiitos vaan :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olivia&Oscarilta vaan tilailemaan! :) haha oleppa nyt hyvä! <3

      Poista
  2. Voi kun on ihana! Toi sopii sulle täydellisesti :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva paita, sopii sulle kyl hyvin! ^^

    VastaaPoista