perjantai 4. tammikuuta 2013

Nightmare-Painajainen merellä med tytöt♡

Moikka taas!
Saatiin eilen Erikan ja Juulin kanssa idea, että lähdetään tänään katsomaan Salkkarileffaa Tampereelle. Oon jo tainnut aikaisemmin kertoakin, että yleensä tylsistyn leffateatterissa ja räpläilen vaan kännykkää. Mulla oli kuitenkin joululahjalippu käyttämättä ja halusin leffaan juuri kavereiden kanssa, joten lähdin mukaan. Vielä illalla yritin ehdotella, että katsottais mieluummin vaikka Rakkauden rasvaprosentti tai The Sessions. Taisinpa vielä paikanpäälläkin ehdottaa, että mentäisiin sittenkin katsomaan 21 tapaa pilata avioliitto... 

Mä en itse muista koska olisin viimeksi katsellut telkkarista Salkkareita; ehkä just Juulin ja Erikan kanssa. En siis ole seurannut niitä piiitkään aikaan, vaikka pienempänä katsottiin koko perhe joka jakso. Tytöt kuitenkin on katselleet varmaan joka jakson ja olivat innoissaan lähdössä Tampereelle.
Vaikka olinkin kuullut Painajainen merellä -leffasta oikeastaan vaan huonoa palautetta, odotin sitä silti jotenkin paremmaksi. Positiivista siinä oli muutama ihan hauska ja humoristinen kohta, mutta olihan se välillä vähän pitkäveteinen ja ennalta-arvattava. Lisäksi mua oikeesti ärsytti, kuinka huonosti se oli tehty esimerkiksi yhdessä kohdassa, kun pari ihmistä tippuu mereen. Ja hups, hetken päästä toinen niistä on takaisin laivassa.
Erikan ja Juulin mielestä se oli hyvä leffa, jopa parempi mitä olivat luulleet (vaikka kummatkin oli ihan innoissaan lähdössä katsomaan :D) Ja siis kyllä mäkin sanon että on sitä huonompiakin leffoja nähty! mutta romanttiset komediat vaan on enemmän mun makuun :) 
Järkkäriä ei mulla Tampereella ollut mukana, mutta Milana otti musta pari kuvaa ennen kuin lähdin kotoa :)

Neule Esprit / Farkut  Veromoda / Laukku Guess / Paita GT/kirppis
Päälle laitoin ensimmäistä kertaa ennen joulua kirppiseltä ostamani leopardipaidan. Ennen leffaan lähtöä mulla oli hetken jalassa Juulin beiget uggit ja jopa mun mielestä ne sopi hyvin tän paidan kanssa yhteen! Ja mulla siis ei koskaan ole uggeja ollut eikä varmaan tuu olemaankaan :) Tykkään tosta paidasta muutenkin; muistin että se olisi ollut lyhyempi mutta sepäs peitti onneksi jopa mun selän :)

Tosiaan taas yksi mukava päivä takana, kiitos tytöt!♡ 
Päivällä lähdin yhden aikoihin matkaan ja menin Juulille, jossa Erika jo oli. Meidän piti ensin mennä Juulin kyydillä, mutta mentiinkin bussilla neljän aikoihin myöhempään näytökseen. Koko päivän sai taas nauraa vedet silmissä, oli meillä (mulla?) nimittäin niin hyvät jutut! :)

Mitä tykkäätte asusta? Jos joku on käynyt katsomassa saman leffan, mitä pidit siitä? :)

40 kommenttia:

  1. Juu en viitsi vaivautua katsomaan mitään salkkari leffaa... Jos se joskus tulee dvd:lle 10e hintaan niin voin ostaa. Oon kans vaan kuullut siitä aika paljon huonoo ja siinä se syy onki :D ihana asu sulla <3 sä se osaat pukeutua tilanteeseen ku tilanteeseen (: ihana (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! sanoin erikalle joulukuussa kun se pyysi mua sinne ekan kerran että: "no en todellakaan tuu" :D mutta sielläpä istuin.. :D noi muut mun mainitsemat leffat vaikuttaa paljon paremmilta :D
      ja voi kiitos! <3

      Poista
    2. Haluisin kans heti miten käydä kattomassa ton rakkauden rasvaprosentti meinaan on sukulaisia ollu mukana tekemässä ja saattaa vilahtaa jossain kohtaa :D ja muutenki se vaikuttaa tosi hyvältä leffalta (:

      Poista
    3. Juu sama! pitää yrittää jos joku lähtis mun kanssa! :)

      Poista
  2. Sulla on tosi kivat hiukset! Sopii sulle tosi hyvin :) En oo ite käyny katsoon tuota leffaa, mutta kaikki on kyllä jokseenki kehuna sanoneet että tosi hyvä huumorileffa mutta ei millään tapaa pelottava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu samaa mäkin olin kuullut :) ja kiitos paljon!

      Poista
  3. Mäkin kävin kattoo sen leffan. Kyllä se musta oli ihan hyvä, mutta oishan sitä voinu kyll parantaa.. Esim. sekun sampo tippu laivasta ja kohta oli siellä uudelleen, aika hyvä uimari... Jajoo, olihan ne Joonatan kohatkin aika outoja :o Mut sulla on on kivat vaatteeet ja oot nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu.. just sitä kohtaa tarkotin huonosti tehdyks :D ja tosi aidon näköistä kun se Tessa ja Sampo lensikin sinne veteen... :D
      voi kiitos! :)

      Poista
  4. ihana blogi sulla:)

    http://vvall.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Onko aito Guess :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On aito, the Handbagsuperstorelta tilattu :)

      Poista
  6. tosi ihana tää sun blogi! :) hei mä jouduin tekee uuden blogin kun se edellinen ei päästänyt mua enää kirjautumaan...nii että tuossa on ja lukijiota tarvisin (yritän mahd. usein päivittää...) :D http://dlofmine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Itse kävin jo viimevuonna katsomassa tämän kyseisen leffan. Ja mä tykkäsin! Se oli jotenkin hauska, mut silti niin läpällä tehty. :D Ja hieno on asu! tuo musta "jakku" on kiva!

    VastaaPoista
  8. omasta mielestäni tuo salkkari elokuva oli ihan huono, ei kyllä ollu hirveen suuret odotuksetkaan sitä kohtaan, mutta makunsa kullakin :) pakko sanoa ett' tuo sun laukku on tosi ihana !

    http://meandmylittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! ja tosiaan makunsa kullakin! :)

      Poista
  9. aika mummomainen asu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, on kyllä ehkä vähän :D mun mummo ei kyllä pukeudu ihan noin, mutta vanhempien tätienhän heiniä noi leopardipaidat yleisesti on :D

      Poista
  10. Ihana blogi, ja taas jälleen kiva postaus :)<3

    VastaaPoista
  11. Ihana asu, tykkään tosi paljon tosta leopardipaidasta ! Ja ihana banneri tässä sun blogissa muutenkin, liityin lukijaksi :)

    ♥ http://oodimaailmalle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Liityinpä nyt viimein lukijaksesi, sinulla on niin ihania kuvia. Jos kiinnostaa, niin myös minun blogini lukijaksi saa liittyä. :)

    http://shinyelements.blogspot.fi

    ihanaa alkavaa vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon! :) käyn katsomassa!
      ja hyvää tätä vuotta sinnekin!

      Poista
  13. Sulla on aivan ihania vaatteita ja laukkuja ja kaikkee! Voi että tykkäilen :-) Toi guessin laukku on aivan liian ihana <3 Hyvää uuttavuotta muuten sullekkin!

    VastaaPoista
  14. Ihana tyyli sulla (::
    Ja toi leffa oli joistakin kohdista aika huono, ainakin siitä missä ne putos...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! <3
      Haha, samaa mieltä :D mut parempi toi kuitenkin oli kuin science elokuvat :D

      Poista
  15. oi miten ihania kuvia, ja näytät jotenki ihanalta ihmiseltä! olisit varmaa ihana ystävä i think:-)
    jään kyllä ehdottomasti seuraamaan!

    http://o-something.blogspot.com/
    käy kurkkaa!

    VastaaPoista
  16. Mun blogissa on sulle haaste. Käy kurkkaamassa:

    http://girlwithherstyle.blogspot.fi/2013/01/challenges.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, käyn kopsaamassa ja teen kun ehdin! :)

      Poista
  17. liityin sulle lukijaks (www.lovetheblogi.blogspot.com) olit kans kommannu mulle, liityin sitte sullekki:) kiva blogi, ihanii kuvii, millä kameral muute kuvailet ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Canonin 500D:llä yleensä :) tai sitten olympuksen pokkarilla x42 tai kännykällä :)

      Poista
  18. sulla on tosi kiva blogi ja ihana asu! :)

    http://julialeksandras.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. Oon kans käyny kattomassa ton leffan ja se oli niin huono että oli melkein hyvä :D ainakin naurettiin tosi paljon, eli enemmän meni kyllä komedian kuin kauhun puolelle.

    lindamandaa.blogspot.fi

    P.S. ne molemmat tyypit ei tippunu alas, vaan se toinen tippu ;) mietin itte siinä kohdassa, et mihin se toinen katos ku se ei tippunu :D

    VastaaPoista
  20. ihana asu, varsinkin leopaita! :)

    VastaaPoista