tiistai 22. tammikuuta 2013

Måndag&Tisdag

Heippa vaan kaikille :) 
Mulla oli tänään ihan kauheen raskaan tuntuinen koulupäivä, vaikka koulu alkoikin vasta 9.40! Olin ensimmäistä kertaa piiiitkiin aikoihin liikuntatunnilla ja luistelua vuorossa. Muistin että luistelu olisi paljon tylsempää, mutta ihan kivaahan se oli :) Ensin en meinannut pysyä hokkareilla edes pystyssä ja vähän ehkä nolottikin kun liikuntaryhmässä on yksi tyttö Suomen naisten mm-joukkueesta :D (Päivän kohokohtiin kuului myös mun entisen mauton näkeminen! oli aika kärsineen näköisenä nokka rytyssä :D mä pidin siitä paljon parempaa huolta!)
Eilen lähdin koulua kohti jo vähän yli 7 aamulla. Jätin vikan hissantunnin väliin ja lähdettiin Erikan ja Juulin kanssa Ideaparkkiin. Juuli teki sieltä pari kivaa löytöä ja käytiin kattelemassa sormuksia! meidän on jo kauan pitänyt ostaa samanlaiset "ystävyyssormukset" tyttöjen kanssa :) Kultajousessa olis ollut hyvät aletkin, mutta kaikista hienoista ei löytynyt tarpeeksi pieniä kokoja Erikalle :D Kotiuduin sitten väsyneenä ennen kaheksaa illalla :/

Yritin eilen muuten aloittaa VHH:n! oon jo pitkään miettinyt että se vois olla hyväksi mun vatsaongelmille. Syön varsinkin viikonloppuisin ihan liikaa sokeria ja kaikkea vehnätuotteita, että mun on pakko jossain vaiheessa kokeilla niitä hiilareiden vähentämistä. Tää yritys tietenkin jäi vaan yritykseksi, koska eilen tuli sitten kovaan janoon ostettua colaa... 
Lakkailin toissapäivänä vähän kynsiäkin. Valitsin viinipunaista Mavalan "Las Vegas" -lakkaa ja nimettömään tuli vielä kiva kukkakin :)
Tällä hetkellä mulla on ihan kauhea stressi koulusta! huomenna kappalekoe, jossain vaiheessa pitäis lukea ja kirjoittaa englanninkielinen kirja, kuviksesta monta työtä tekemättä ja ensviikolla koeviikko. Ja lisäksi koeviikolla vielä hygieniapassin suorittaminen.. Enkä millään jaksa tehdä mitään tän stressin vähentämiseksi :/

Onko joku kokeillut karppaamista? Jos kokeilisin sitä jossain vaiheessa, kiinnostaisiko teitä lukea siitä? :)

24 kommenttia:

  1. rakastan niin paljon miten osaat lakata sun kynnet....toivotavasti mäki oppisin jonain päivänä!

    www.yksinalleyhdelletytolle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitosta paljon! :) enhän mä mitään erikoisia osaa edes tehdä :/

      Poista
  2. kynnet<3 sullon kyl muutenki nii ihanii nää postaukset ^^

    lukijasi, jehnablogger.blogspot.com
    ^ kissavideoomme kaipaamme kommenttii ja oot tervetullu lukijakski (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :> haha, taidankin olla jo teidän lukija :o

      Poista
  3. Ihanat kynnet!:) Oot tosi kaunis!

    http://mannnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi siisti ja nätti ulkoasu! Bannerikin on tosi kiva ja kuvat on hyvälaatusia ja isoja :) Tekstikin on jouhevaa ja helposti luettavissa. Eipä mulla oo mitään pahaa sanomista, sait vaan uuden lukijan. :D

    http://merppaslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauheesti! :) ja tervetuloa :>

      Poista
  5. Ihanan väriset hiukset! Tollaset vähän punertavat :-) Mäkin haluisin mut kun se väri ei pysy päässä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan yleensä pysy punainen väri päässä :/ nyt ollu vuodenvaihteesta :)

      Poista
  6. Wau mitkä kynnet! Tosi nätit :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Sulle on haaste mun blogissa ^^

    http://ida-johanna.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! en pystynyt kopsaamaan blogistasi :/

      Poista
  8. onpas nätit kynnet! toivottavasti tuo koristekkin pysyy, ittellä ne tuppaa aina lähtemään ensimmäisen päivän aikana :( tosin oon aikamoinen huitoja että en sinänsä ihmettele että kaikki koristeet lähtee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sunnuntaista asti on pysynyt ja nyt ollaan jo perjantaissa :) laitoin kyllä tosi reilusti päällylakkaa alle ja päälle koristeen :D

      Poista
  9. Ihanat kynnet ja ihana blogi!:) olis tosi kiva jos kävisit kattomassa mun ja kaverini yhteisen blogin :

    http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Mulla on blogissa pieni haaste sulle! :)

    http://sheadorescouture.blogspot.fi/2013/01/haaste-11.html

    VastaaPoista
  11. Tosi ihana blogi!:>

    http://la-la-la-vie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Ihanat kynnet! <3 Ja karppaamista ite kokeilin vuosi sitten ja onnistui ihan hyvin, mutta jotenkin alkoi rasittaa kaikki se laskeminen ja erilaisten aterioiden keksiminen ettei päässyt hiilihydraatteja mukaan. Muutenkin rasittaa koko aihe kun siitä niin paljon juttua kuullut kuinka epäterveellistä ja miten on haitallinen sisäelimille jnejne. Ite suosin ja kannatan ainoastaan normaalia (terveellistä) parannettua ruokavaliota + liikuntaa enkä karpin tai muun kaltaisia hetken villityksiä.

    VastaaPoista
  13. Ihana blogi! Mä en oo kokeillu karppaamista mutta mua kyllä kiinnostais lukee siitä jos vaikka itekki kokeilisin joskus :D

    VastaaPoista