maanantai 28. tammikuuta 2013

Maanantai

Hohhoijaa! Koeviikko alkaa taas huomenna ja mitä mä viime koeviikon lopulla lupasin? no että panostan kouluun. Aika kuluu ihan liian nopsaa; tuntuu, että vasta viimeviikolla alkoi uusi jakso. Kaiken lisäksi mulla alkaa huomenna hygieniapassikoulutus, jossa oon ti-ke klo 17-21 ja huomenillalla pitäisi siis lukea hygieniapassikokeen lisäksi ruotsin kokeeseenkin! Sen sijaan mä luen blogit läpi, syön rauhassa (appelssiinin kaverina pitkästä aikaa verigreippiä!) ja luen lehtiä. Demi-kuvassa näkyy muuten parit farkut, jotka hamstrasin Milanalta! 
Postaus toteutettu yhteistyössä mun laadukkaan pokkarikameran kanssa. Muistikortilta löytyi kuva Erikan ihanasta sormuksesta, jota sain vahtia kun Erika oli sovittamassa mekkoa. Ja kuva mun väsyneestä maanantainaamasta. Nyt mä aijon jatkaa löhöilyä ja telkkaristakin tulee maanantain kunniaksi kaikkea kivaa. Koeviikkostressaaminen saa alkaa vasta huomenna! :)

Rentouttavaa maanantai-illan jatkoa! :)
(ja muistakaa osallistua ARVONTAAN ellette ole sitä jo tehneet!)

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitos!:) ihan väsynyt olen tossakin kuvassa:D

      Poista
  2. Mainostatko blogiasi missään:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis Demissä linkkailen, Blogilistalta ja Bloglovinista löytyy jne :)

      Poista
  3. Heippa!
    Tulin nyt katsastamaan blogiasi, vaikuttaa todella hyvältä. : )

    VastaaPoista
  4. Paljon tsemppiä koeviikkoon! Muista ottaa rauhallisesti kokeessa, niin se auttaa jo paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Reetta! _yritän_ olla rauhallinen :)

      Poista