maanantai 14. tammikuuta 2013

Lauantai


Nyt on taas viikonlopusta selvitty! Mun piti oikeasti eilen jo tulla laittelemaan teille muutamat kuvat, mutta en vaan jaksanut koko päivänä raahautua koneelle. Oikeastaan mun koko viikonloppu on kulunut telkkaria katsellen, koska jostain syystä meillä ei ole kesän jälkeen näkynyt ollenkaan Liv ja TV5, mutta yhtäkkiä loppuviikosta ne alkoivat taas näkyä! :D  
Kamera on taas pysynyt käyttämättömänä koko viikonlopun, joten luvassa jälleen kerran kännykkäkuvia (ja yksi Erikan lähettämä kuva musta)... Bussissa olin ainoa matkustaja ja otin siellä parit kuvat. Tumput, legginssit, maailman rumin lompakko ja auringonpaiste.

Lauantaina päätin vajaa tunti ennen bussin lähtöä, että lähdenpä Ideaparkkiin ja samalla kävin kahdellakin eri kirpparilla. 

Kimalleneule 1€ (KappAhl) || Farkut 3€ (GinaTricot) || Nahkatakki 10€ (Vero Moda)

Sitten kun bussi neljän jälkeen toi mut takaisin, olin ihan jäässä. Jotenkin selviydyin kuitenkin kotiovelle ja lähdin suoraan hakemaan vara-avainta, koska tiesin jo että oma avain oli eri laukussa. No eihän se vara-avain tietenkään ollut siellä missä sen piti olla ja muutaman hätäpuhelun soitin iskälle. Ketään ei ollut meillä kotona vaan kaikki olivat Tampereella. Kestää kuulemma pari tuntia ja mun pitää keksiä siks aikaa jotain tekemistä.

Sitten soitin Juulia jonnekin, mutta Juuli pyysikin heille. Ei muutakuin potkukelkka alle ja mahdollisimman nopeasti perille! Soitettiin Erikakin Juulille ja ilta kului taas mukavasti :) Katsottiin yhdessä Putousta ja tytöt meikkasikin mut ihan oman makunsa mukaan! :D Jossain iltaa sain käskyn käydä ruokkimassa ja ulkoiluttamassa hoitokoira ja sitä kautta sitten lähdettiin kotiin.


Eka kouluviikko väsytti mut niin pahasti, että päätin jo viimeviikolla että pidän pientä lomaa koulusta :D Tulinkin sitten ihan oikeasti sunnuntaina kipeäksi, joten tänään ainakin jäin kotiin ja luulen että niin käy vielä huomenna ja ylihuomennakin...


Oikein ihanat viikonalut sinne kaikille! <3

14 kommenttia:

  1. Oi vitsit, ihanat löydöt sulla (: Mulla kans tollanen samanlainen nahkatakki vero modasta mut ei ihan mun oma, ku alkujaan äitin mut viime syksynä otin sen kokonaan mun käyttöön eikä äiti jaksa kysellä perään kun ei käytä sitä :D ja toi neule on kans ihana (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itekin aika tyytyväinen :) ostin kyllä yhdet harmaatfakkulegginssitkin mutta välitin ne siskolle kun mulla on jo yhdet semmoiset :) ja toi takki on kyllä kiva! mun on aina pitänyt ostaa aito nahkatakki ja nyt löysin semmoisen halvalla kirpparilta! :)

      Poista
  2. vaude, oot löytänyt kyllä tosi kivoja vaatteita halvalla!

    VastaaPoista
  3. ihania vaatteita ja oot kaunis ♥ :) !

    VastaaPoista
  4. Tykkään sun blogin ulkoasusta ja kirjotustyylistä. Ja oot tosiaanki löytäny kivoja vaatteita.
    käy kurkkaa munki blogi. Jos kiinnostaa. :DD
    http://crazyblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoja löytöjä oot tehny ja vieläpä tosi edullisesti! :))

    VastaaPoista
  6. ihana blogi :)!

    http://onskuliii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihanat kulmakarvat! :--D Ja hiukset!

    VastaaPoista
  8. Täällä moikkailee sun uus lukija, ihana blogi! :)

    VastaaPoista