perjantai 18. tammikuuta 2013

Karvaa harteilla

Heippa taas! (haha, aika läppä otsikko, en keksinyt parempaa :D )
Kauhean nopeasti viikko kulunut, eikö? :D Itse tosin istuin koulun penkillä vaan eilen ja tänään..  Tänpäiväinen koulupäiväkin oli ihanan lyhyt, mutta vähän jo stressaa ens jakso, jossa mulla on melkein täysiä päiviä koko jakso.. Sen siitä saa jos lepsuilee ykkösvuonna! Viikonlopuksi ei ainakaan vielä ole mitään suunnitelmia, jos jaksan niin saatan käydä Ideaparkin kiertämässä :)
Kauheesti ihmiset valittelee kelistä! Onhan siellä pakkasta ihan liikaakin, mutta vähän yllätyin, kun huomasin että siellä oli aivan ihana auringonpaiste! :)
Liivi KappAhl / Paita Tommy Hilfiger / Housut H&M / Sormukset GT
Tehtiin jokin aika sitten siskon kanssa vaihtokaupat ja mä sain sitten itselleni tuon liivin. Tunnustan, että silloin kun tuo ostettiin, se oli mun mielestä kamalin vaate minkä olen nähnyt, mutta muutin mieleni heti kun sain sen päälleni! aivan ihanan lämmin ja jopa minunlaiseni vilukissa pystyi pitämään trikoopaitoja muulloinkin kuin kesähelteillä ;)
Näitä LOVE-sormuksia haluaisin pitää useamminkin, mutta ostin M/L-kokoiset, kun epäilin S:n olevan liian pieniä. Toisin kuitenkin kävi; sormukset lentelee lattialle jos erehdyn suoristamaan sormiani! Aina mä ostan vahingossa liian isoa...

Pakko vielä loppuun mainita, että sain tänään mukavan paketin postissa, laittelen postausta kun saan sisältöä kuvattua! ja muistakaapas kaikki käydä osallistumassa TÄSTÄ 30€ lahjakortin arvontaan! :)

18 kommenttia:

  1. Tuo liivi on ihana!+sormukset cool :D

    / http://unionstacyslife.blogspot.fi/ /

    VastaaPoista
  2. aivan ihana tuo karvaliivi ♥ :>

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva toi liivi! Ja ihanat noi sormuset myös

    VastaaPoista
  4. Mä oon kans alkanu tykkää karvaliiveistä:D Ja tää viikko on tosiaan menny ihan ylinopeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi sama!:D ja toi ei oo semmoinen ihan tavallinen, niin en aluks tykännyt siitä ollenkaa! :D

      Poista
  5. Noi sormukset on tosi kivat! Muutenkin tykkään sun tyylistäs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3 haha nojoo mullon aika sekalainen tyyli ;)

      Poista
  6. Sun blogi on huippukiva! Tykkään tosi paljon, bannerikin ihana. :>

    > hennadiennaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. ❤ Kiva blogi! Liityn lukjaksi :)

    Käy säki liittymäs mun blogiin jos tykkäät!

    http://www.hennanblogii.blogspot.fi/

    Yks juttu mun kuitenkin on pakko sanoo (älä ota tätä luokkauksena), oot tooosi nätti mutta et kyllä 17 vuotiaalta näytä :) !

    VastaaPoista