maanantai 10. joulukuuta 2012

Very simple outfit

Tältä näytin tänään koulussa. Mulla tosiaan oli koulua 8-15.30 ja olin vasta neljän jälkeen kotona, joten jouduin ottaa asukuvat sisällä. On tää vaan kauheeta kun neljältä on pimeys ulkona!
Päivitin laukunkin pinkistä vähän talvisempaan.
 
Neule Mango ||  Paita H&M || Housut Pieces || Laukku Inspiré
Tykkäsin itse asusta. Kerrankin laitoin päälleni jotain tarpeeksi yksinkertaista. Asu oli lisäksi mukava päällä ja suhteellisen lämminkin. Tällä tarkenin jopa meidän koulussa! :D

Tänään askartelin joulukalenteria varten joulukortteja, laitan postausta kohta tulemaan! :) lisäksi oon vähän katsellut postausta varten kuvamateriaalia häistä ja huhhuh! päivän aikana otettu 500 kuvaa jotka pitäis muokata ja karsia! Onneksi oli kuvauksellinen hääpari ja morsiammelle lähetinkin eilen 117 kuvaa.

Meillä on huomenna koulussa kokeiden palautus. Nyt jänskättää, sillä kokeet ei mennyt ainakaan mun osalta mitenkään hyvin! saa nähdä joudunko elämäni ensimmäiseen uusintaan...

Ps, näin talven tullen oon löytänyt maanantaista jotain positiivistakin: maanantaisin on nimittäin ehdottomasti mun telkkaripäivä! Maajussille morsian, Roba ja tänään vielä Bridget Joneskin. Jeee!

5 kommenttia:

  1. Onpa kiva asu! Tykkäilen tosta sun kaulakorusta iha hirmusesti!! Mistä se on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Koru on äidiltä ja se on ilmeisesti tullut lehtitilauksen kaupanpäällisenä :)

      Poista
  2. siis ihanat noi vaatteet <3 täällä istuu nyt kateellinen tyttö ;D hyvin ne sun kokeet on menny ihan varmasti, koska sä oot aina sanonut noin ja silti sulla menny aina ne toosi hyvin (: tsemppii nyt viimesiin viikkoihin koulua... kohta on loma (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) et tiedäkään kuinka numerot on laskenu yläasteajoista... :D

      Poista