sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Luukku 9: Lemppari jouluruuat

Kollaasin kuvat: Weheartit.com
Tänään aiheena lemppari jouluruuat. Tää ei sinänsä välttämättä ole kauhean kiinnostava aihe, mutta koska mä oon pakkomielteinen ja oon tän joulukalenteriin laittanut, en voi sitä jättää kirjoittamattakaan. Laitoin postaukseen sekä kahvipöydän että ruokapöydän jouluherkkuja.

Joulutortut <3
 Lihapullat, mummun tekemät! <3
 Lohi, kylmänä ja lämpimänä <3
 Riisipuuro <3
Tein riisipuuroa äsken Mintun kanssa ihan vaan, jotta saisin postaukseen kuvan :D Ja vinkkinä kaikille: kokeilkaa riisipuuron kanssa glögikiisseliä rusinakiisselin tilalla! nam, aivan ihanaa! Nyt laitoin mehua ja kanelia, hyvää sekin!
Glögi <3
 Piparit <3
 Konvehdit <3 niitä mun napa vetää joulunaikaan varmaan monia kiloja :D
 

Kuvat: Google/Weheartit
Porkkanalaatikko, kotijuusto, Aurajuusto, joulupöytä.
Nam.

Tässä oli siis mun lempparijouluruuat. Laatikoista en ennen pitänyt ollenkaan, mutta nykyään porkkanalaatikko maistuu. Oon outo, enkä pidä kinkustakaan erityisemmin, mutta kyllä se alas kuitenkin menee.

Löytyykö teidänkin lautasilta samoja jouluherkkuja?

15 kommenttia:

  1. Todellakin löytyy! Varsinkin suklaakonvehdit, mut paljon muutakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suklaakonvehdit on munkin lempparit ehdottomasti <3

      Poista
  2. Ooo tuli ihan nälkä ku näitä katteli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin tuli! :D samalla vetelen tässä riisipuuroa ja Fazerin sinistä namnam <3

      Poista
  3. ihania ja ihanan tarkkoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  4. oi tulipa nälkä! iteki tulee syötyä noita herkkuja! :) namnam

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, tuli ihan nälkä katellessa ;)

    VastaaPoista
  6. Hei jouluruoka ei oo yhtään tylsä! Joulu ja ruoka! Vuoden kohokohta! Näyttää niiin herkulliselta! Ja ihana kun löysit blogini! :)

    VastaaPoista
  7. Ihania herkkuja kuvissa! Mun suosikkeja on tortut, porkkanalaatikko ja kinkku. Lisäksi mun äiti tekee jouluna sellasta savuporoterriiniä, joka on superhyvää :)

    VastaaPoista
  8. Voi mitä jouluherkkuja! Minä en jostain syystä voi syödä mitään jouluruoaksi laskettavia juttuja (esim. riisipuuro, laatikot, joulutortut...) ennen jouluaattoa, ettei vain makuelämys mene pilalle :D Glögiä sentään on tullut juotua!

    VastaaPoista
  9. aaa mitä herkkuja :)! ihana blogi muutenki, sait lukijan lisää :)

    ps http://shesallfuckedup.blogspot.fi/ jos kiinnostaa kattoo ku heittelen masennusta ja anoreksiaa seinille

    VastaaPoista