perjantai 21. joulukuuta 2012

Luukku 21: Joululoman alku!

Eilen oli viimeinen koulupäivä ja illalla oli vielä joulujuhla. Sain teiltä paljon mielipiteitä TÄHÄN postaukseen, jossa kyselin mielipiteitä, minkä mekon laittaisin. Kiitos! :) Ja valitsin siis ensimmäisen mekon.
Eilinen joulujuhla kertoi taas jotain mun muistamiskyvystä; olin kyllä ottanut kameran mukaan... mutta akku puuttui! hyvä minä.. Jouduttiin sitten turvautumaan mun kännykän mahtavaan kuvanlaatuun :D
Meidän roto antoi meille pikkuiset joulupussit, joissa oli myös joulukortti roton kuvalla korvaamassa luokkakuvasta puuttunutta ryhmänohjaajaa :)
 
 
 Mekko Lindex / Bolero Veromoda / Laukku H&M / Kengät Ellos (kirpparilta)
H&M:ltä ostamani laukku pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön! Tykkäsin siitä kyllä paljon! <3
Tämä, eli ensimmäinen kokonainen lomapäivä, kuluukin ihan rentoilun merkeissä! Siihen kuuluu tottakai konvehteja...
Karkkia...
Postin ja joulukorttien lueskelua ja ihan vaan löhöiluä! :)
Eilen jäi tosiaan postaamatta, koska mulla oli niiin kiireinen päivä. Koulun jälkeen menin autokoulutunneille ja olin neljän jälkeen kotona. Siitä sitten viiden aikaan bussilla joulujuhlaan ja kotona oltiin puoli kasin aikoihin, jolloin olin niin poikki että ilta meni telkkarin ja herkuttelun merkeissä. Voin kyllä sanoa että nyt on jotenkin helpottunut olo kun on viimeinkin 2,5viikkoa lomaa! tosin mulla on pari koulutehtävää lomalle, mutta ne ehtii sitten tammikuussa! :)
Huomrnna mennään Iinan ja Erikan kanssa Ideaparkkiin ja tulee Iinaakin nähtyä puolen vuoden jälkeen! I can´t wait! <3
 
Joko teilläkin alkoi kaivattu joululoma ja mitä on suunnitelmissa:)
 

4 kommenttia:

  1. oot kyllä niiin kaunis! :) ja meillä alko vasta tänään joululoma :o :D

    http://emmi-allofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Siis vau! Ei voi muuta sanoo ;) tosi ihana asu! Ja nam nam noille herkuille, mäkin odotan että sais lomasta edes yhden illan vaan olemiselle, mutta ennen joulua meillä tuo äiti haluaa puunata kaikki paikat kuntoo joten ei oo varaa laiskottelulle :D eiköhän sitä aikaa löydy tässä parin viikon aikana joku ilta :D ihanaa lomaa sulle ja hyvää joulua!<3

    VastaaPoista
  3. tosi kiva toi banneri ja tää ulkoasu on tosi ihana! i like :)

    http://littlebitsmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kivoja kuvia ja oot tosi nätti! toi banneri on hirmu hieno :)

    http://followyourdreams-oona.blogspot.fi/

    VastaaPoista