maanantai 17. joulukuuta 2012

Luukku 17: Kulunut vuosi 2012 + Mmilya 1v !!!

Mä päätin tänään lyödä kaksi kärpäistä yhdellä iskulla ja yhdistin kaksi postausta. Kuinka ollakkaan tämän päivän joulukalenterin kuvitus sopi näin hyvin tämän päivän kanssa yhteen? :D Jos joku haluaa kurkata viimevuoden joulukuun kuvia, sen voi tehdä TÄSTÄ.
Ja ette muuten ehkä usko, mutta tein tätä postausta varmaan 5-6 tuntia! oli pikkuinen homma käydä kuvat läpi monelta eri koneelta, valita muutama postaukseen ja tehdä kollaasiksi! :) Kuvan vasemmassa yläreunassa lukee, miltä kuulta kollaasi on!
Päivälleen vuosi sitten tapahtui jotain kummallista. Istuin tylsistyneenä yksin kotona koneella ja jostain kummallisesta päähänpistosta menin Bloggerin sivuille ja enempää ajattelematta loin ensimmäisen blogini, Mmilyan.
Ennen omaa blogia olin lueskellut satunnaisesti Uinoa ja Ronyaa. Vuoden sisällä kumpikin on tosin aloittanut uuden blogin, mutta samat kirjoittajat edelleen. Paria muutakin suurempaa blogia luin silloin tällöin. Kaverien ja tuttujen blogeista en tällöin tiennyt vielä mitään.
Blogin perustettuani ensimmäisenä päivänä taisi tulla 7 postausta! Olin ihan innoissani blogista ja parin ekan viikon aikana postauksia tuli muutama päivässä :D sittemmin postaustahti onneksi hiipui, sillä postaukset eivät olleet ihan laadukkaimmasta päästä. Vuoden aikana on muutama kymmen turhaa postausta tullut poistettua :D
Varsinkin alussa anonyymeiltä tuli negatiivista palautetta; sattui tulemaan vaikka kirjoitusvirhe, olin ruma tai läski, mulla oli outo tyyli tai liikaa vaatteita vaatehuoneessa. Onneksi olen kuitenkin saanut aivan ihania lukijoita, jotka jaksaa piristää kommenteillaan ja anonyymienkin kommentit on pitkän aikaa ollut pelkästään positiivista <3
Vuoden aikana olen monen monta kertaa ollut lopettamassa blogia, mutta onneksi yhtä monta kertaa päättänyt jatkaa tätä. Alussa saamistani kommenteista tuli paha mieli ja muistan ne edelleen. Toinen syy lopettamiseen olisi ollut ajan puute; koko kesä mulla meni töissä ja illat olin kaverien kanssa. Koko syksy oli lisäksi meidän perheelle aika rankka, mutta siitä on selvitty. Tällä hetkellä blogille on enemmän aikaakin, kun töitä ei enää ole ja kavereita tulee nähtyä lähinnä lomilla ja viikonloppuisin.
Päätin alussa, että kirjoitan blogia vuoden ja sitten annan itselleni luvan lopettaa. Viimeksi tänään herätessäni puoliunisena mietiskelin, että mikähän postausta tänään pitäisi vääntää ja että blogi vie vain turhaan aikaa. Toisaalta blogista on paljon hyötyä, sillä se on mun harrastus ja oon kirjoittamisessa ja kuvaamisessa kehittynyt ihan huomaamattani. Nyt vanhoja postauksia lukiessa nolottaa, koska ne todellakin oli maailman huonoimpia, enkä edes itse lukisi sen tasoista blogia.

Blogihistoriani alussa sain kommentin, jossa ihmeteltiin, tietävätkö vanhempani blogista ja varoitettiin mua, että tulisin joskus katumaan liian henkilökohtaisien asioiden kirjoittamista. Olen itsekin useasti miettinyt, onko järkevää kirjoittaa elämästään nettiin kaikkien luettavaksi. En kuitenkaan liian henkilökohtaisia asioita kerro ja esimerkiksi perheen/suvun olen jättänyt blogin ulkopuolelle, joten mielestäni siinä ei ole mitään pahaa; bloggaahan tuhannet muutkin ihmiset.
Mä siis todellakin haluan jatkaa tätä blogia ja kiitos siitä kuuluu teille kaikille ihanille, jotka jaksatte lueskella ja kommentoida mun päivityksiä <3 En olisi koskaan uskonut, että Bloggerin kautta teitä lukijoita on 371 ja Bloglovinissa ja Blogilistallakin yhteensä 22! Anonyymien määrästä mulla ei ole mitään tietoa, mutta ilmoittautukaa ihmeessä jos sellaisiakin lukijoita löytyy! ;)
Mitä tykkäsitte postauksesta? Oliko ihan liikaa kuvia ja jaksoitteko lukea? :D

7 kommenttia:

  1. ei hitsii oli aivan ihana postaus <3 oot myös tosi nätti:)!!

    VastaaPoista
  2. Ooo aivan ihana! Tosi kiva postaus! Ja kun näin noita kuvia niin muisto tuli mielee että aloin lukee sun blogii tossa maaliskuun vaihteessa... ompa siitäki jo aikaa. Muistan myös kun kyyläsin oikein millo sulle tulee aina uus teksti! Toisin sanoen tää on tosi ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla tämmöisiä kommentteja, ja kiva että oot jaksanut seurata niinkin kauan <3 just tällaiset kommentit saa iloiselle mielelle ja intoa bloggailun jatkamiseen! kiitos!

      Poista
  3. tosi kiva blogi sullakin !:) ja kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  4. Himo kiva tää!<3 Tätä sun blogia on nii ihanaa lukee :)

    VastaaPoista
  5. ihana tämmönen "kooste" vuodesta 2012 ja kivoja kuvia täs postauksessa! :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista