perjantai 14. joulukuuta 2012

Luukku 14: Mitä toivon tulevalta vuodelta?

Kirjoittelin tän päiväisen joulukalenterin tunnilla, kun ei parempaakaan tekemistä oo :) Postauksen kuvat on jo blogissa julkaistuja, jotkut tuoreampia ja jotkut hieman vanhempia.

Mulle tulee vuoden 2013 tapahtumaan muutamia aika isoja muutoksia, suurimpana ehkä huhtikuun ekana (eli aprillipäivänä!!) tapahtuva täysi-ikäistyminen! Mä en kuitenkaan usko, että se suuremmin muuttaa mun elämää. Toki mä pääsen silloin baariin ja oon vastuussa itsestäni ja omista tekemisistäni, mutta muita muutoksia ei oikeastaan tule. Ja tuskin siellä baarissakaan tulee ainakaan alkuvuonna usein juhlittua, kun Nyppistä lukuunottamatta kaverit on vielä alaikäisiä :)


Toinen iso asia on (toivottavasti) ajokortin saaminen. Ekat ajotunnit otan varmaankin tammikuussa. Kortin aijon varmaankin hankkia kesään mennessä :) Vähän kyllä pelottaa, koska en varmastikaan osaa ajaa kaupungissa ja kaikki kytkimen ja vaihteiden käyttö... hui!
Autoa en aijo hankkia; bussilla pääsee jotenkuten sinne minne on tarvis. Tosin oon kyllä autosta haaveillut, joku Ford Focus olis aika ihana :)


Täysi-ikäiseksi tultua mun pitäisi tietenkin itse kustantaa ostokseni. Asun kuitenkin vielä kotona ja siellä syön myös ruuan, niin siltä osalta ei myöskään mitään suurempia muutoksia tule.


Kevään puolella on lukion kakkosvuotta vielä kahden jakson kokeiden verran jäljellä ja toivon että nekin sujuisi hyvin. Ens syksynä kirjoitan varmaankin ruotsin ja terveystiedonkin olisin kirjoittanut, mutta en ole vielä ehtinyt käymään yhtäkään kurssia, haha :D



Sitten tottakai ensi vuodelta toivon terveyttä perheelle, suvulle, itselle ja ystäville. Toivon kaikkia ihania muistoja ja kokemuksia ihanien ihmisten kanssa <3



Toivon paljon yhteistä aikaa ystävien kanssa ja mahdollisesti olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin :)

Raha ei tuo onnea, mutta sitäkin olisi hyvä olla. Toivon siis tulevalle vuodelle työtä!

Uudenvuodenlupauksia en ole vielä päättänyt. Koskaan aiemmin en ole niitä pystynyt pitämään, mutta ehkä ensi vuonna ;)

Mitä toivomuksia teillä on vuodelle 2013? :)

20 kommenttia:

  1. voi oon niii kateellinne niille kenel o synttärit alkuvuodest :D itse kun olen marraskuus syntynyt :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmph ei saa olla kateellinen, ei se täysikäisyys varmaan niin kauheen erikoista oo :)

      Poista
  2. Vitsi, sulla tulee hyvä vuosi. Muistan kuinka 18v saavuttaminen, ajokortin saaminen ja se aika muutenkin oli ihan parasta :) Nyt sitä ei enää odota synttäreitä samalla tavalla..

    VastaaPoista
  3. Tosi kivablogi, tykkään paljon ja llityin takasin! :)

    eevasofia.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Onnneaa jo etukäteen täysi-ikäistymiseen! Siitähän vasta ne hurjat menot alkavatkin! :P
    P.s. Liityin lukijaksi. :)

    VastaaPoista
  5. mua kans vähän harmittaa, että täytän vasta joulukuussa mut toisaalta, ei se oikeesti oo niin iso asia, numeroita se on (okei, tuo enemmän vastuuta, jotkut on onnessaan et pääsee baarii mut mitä sit ;D) en siis tarkota nyt sulle todellakaan että oisit heti menossa vaan siis ymmärrät pointin (; ihania kuvia ja toi Juulin puhelin kuva on aika ihana :D ihania toiveita sulla ja aika samanlaisia mullakin on? Samaa meinaan kirjotan tänää että saa nähä mitä mä sinne laitan (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, numeroita ne vaan :) onon, juulista onnistuu aina kaikki kuvat :) kiitos!
      odottelen sun postausta ja käyn sit kurkkimassa ;)

      Poista
  6. Oikun hyväntuulinen postaus :)

    VastaaPoista
  7. Kiinnostava blogi liityin lukijaksi =)

    www.camera--life.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. odotin ite täysikäistymistä vähän kammolla, mutta tykkäänki tosi paljon tästä vapaudesta mitä oon saanu! ja älä ajamista pelkää, sen oppii yllättävän nopsaa varmasti (tosin ite ajan vaan automaattia, manuaalia kokeillu 3 kertaa ja sujuu ihan ookoo :D) ja namiii noi joulutortut näyttää nii hyviltä!<3

    VastaaPoista
  9. Hei tää postaus oli tosi kiva, omaperänen ja paljon kuvia! :)

    VastaaPoista
  10. oot hirmu nätti C:! Tein just uuden blogin ton mun vanhan tilalle www.chaasingthesun.blogspot.fi
    toivottavasti tykkäilet : 3!

    VastaaPoista
  11. sun banneri on hieno! tykkään :) muutenkin blogi on kiva :)

    VastaaPoista
  12. ihana banneri sulla!ja oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  13. Sulle on mun blogissa haaste :)

    http://twotowhisper.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. ihana blogi!(: http://no-more-lies-just-plain-good.blogspot.fi/ tässä tää mun vielä uuestaanki(: liity lukijaksi jos nappaa(:

    VastaaPoista