tiistai 4. joulukuuta 2012

Lauantaita & valmiiksi tehty huivi

Ihan ensiksi varoitus: kirjoitin tätä postausta viimeyönä ja ajastin sen aamuksi. Siitä syystä teksti saattaa olla hieman sekavaa. Jokatapauksessa sain siis nyt vihdoin katseltua näitä lauantaina räpsittyjä kuvia läpi postausta varten. Parempi kai kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan ;-)
 

Lauantaina olin katsomassa hoitokoiran perään ja Erika ja Juuli oli mun mukana. Oli taas kerran mukava ilta tyttöjen kanssa ja saatiin olla rauhassa. Luettiin blogeja, kuunneltiin musiikkia laidasta laitaan, nautittiin teetä ja tietysti juoruiltiin!
 
Tykkään ihan kauheesti ton talon sisustuksesta, vaikka toisaalta mun makua on kaikki vanha ja valkoinen!


 
 


 
 
 Mulla oli ekaa kertaa kaulaa lämmittämässä tuo omatekemäni kaulahuivi. Sain sen (koeviikolla, kuinkas muulloinkaan?) valmiiksi. Milanan mielestä tein siitä liian pitkän, mutta en halunnut, että näyttäisin kuristuvani siihen.

 Oon itsestäni kyllä aika ylpee! Ehkä ensimmäinen tekemäni käsityö, johon olen tyytyväinen -tai jonka ylipäätään saan edes valmiiksi.

 Eilen koulussa huomasin tuosta huivista ehkä parhaimman puolen ikinä; se ei sähköstytä hiuksia eikä ihoa, toisin kuin useimmat H&M:n tai GT:n huivit tekevät. Se jos jokin on tärkeää talvipakkasilla. (Toisaalta se ei paljoa auta, kun päällä oli supersähköinen neule...) Lankaa huiviin kului se vajaa kolme kerää, joten hinnaksi jäi alle 15€, samalla hinnalla olisin saanut kaupasta sähköisen version :D Nyt tekijäänsä odottelee ne huhtikuussa aloitetut villasukat...

Tänään pääsen jo valoisan aikaan koulusta, joten pääsen kerrankin ottamaan kunnon kuvia, nyt kun akkukin on ladattu!

Ja myöhemmin tänään neljännestä luukusta aukeaa jouluisia sisustusunelmia, hui mitäköhän mä sinne keksisin? :D

10 kommenttia:

  1. vau miten upea huivi ! :> osaisinpa mä tehdä kanssa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :)
      ja eihän toi vaikeeta ollut vaikken itekään mikään käsityöihminen ole! (:

      Poista
  2. Ihana huivi, osaisinpa itsekin tehdä! Ja tuo huivien sähköisyys on kyllä ärsyttävää :-D

    VastaaPoista
  3. Siis ihana huivi <3 teikkö ton ihan neljällä puikolla vai miten? ja millasta lankaa käytit? oon jo tässä pitkää pitänyt alottaa samanlainen operaatio mutta sopivaa lankaa ei oo löytynyt :/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kahdella puikolla tein, puikot oli semmoiset paksut :) ja ööö jossain vanhemmassa postauksessa tais olla kuva, jossa näkyi se langan etiketti :) ja ihan Halpahallista ostin.

      Ja kiitos! (:

      Poista
    2. Okei, täytyy selata aikasempia ja kattoo mikä se on! Kiitos tiedosta (: juu ja nyt kun sanoit ton et teit 2 puikolla niin tajusin heti miten oot tehnyt ton ;D

      Poista
  4. kiva blogi (: liityin lukemaa (:
    http://lifeineverysituation.blogspot.fi/ käy kurkkaa mun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)
      sullakin oli ihana blogi, sait uuden lukijan :>

      Poista
  5. Kivoja kuvia:) Ja sulla on tosi kiva banneri!!

    VastaaPoista