torstai 13. joulukuuta 2012

Astetta asiallisempaa


Heippa taas!
Tässä olisi taas päivän asua kuvina, en tiedä kuinka usein haluaisitte näitä nähdä? Olisin niin halunnut ottaa kuvat ulkona, mutta koska pääsin taas kotiin vasta neljän jälkeen pimeän tultua, otin kuvat sisällä.
Paita H&M || Jakku H&M ||  Kello Guess ||  Farkut H&M || Toppi GT || Laukku Inspiré
Jakku on tuore löydös eiliseltä, löysin sen Milanan vaatehuoneesta. Ostettiin se joskus äidin kanssa shoppailureissulla Milanalle, mutta se ei tykännyt siitä. Luulenpa, että mulla se pääsee ahkerampaan käyttöön :)
Mä oon tällä hetkellä mun tyylistä tosi epävarma, koska musta tuntuu ettei mulla oo yhtään silmää mikä sopii minkäkin kanssa. Poistin just niitä vanhoja asupostauksia ja voi että mua nolottaa ne vaateyhdistelmät! Mä tykkään toisaalta klassisesta ja naisellisesta tyylistä ja aika usein kaikki muodissa olevat jutut miellyttää mun silmää vasta, kun ne on jo ohi.
Väreissä mä oon jotenkin oppinut nyt hillitsemään, tykkään vaaleanpunaisesta, beigestä, valkoisesta jne, mutta mun mielestä asussa saa olla jokin väripilkku. En varmaan koskaan osaisi pukeutua kokonaan mustaan ja huomasin, että en ollut pitkään aikaan ennen talvea käyttänyt vaatteissa ollenkaan mustaa!
Huppari-lökärityyli ei oikein koskaan oo ollut mua varten, tykkään enemmän käyttää neuleita. Legginsseihin tosin tulee sorruttua, jos tekee mieli löysempää pukeutumista :)
Jaloissa mulla oli tänään mustat nahkasaappaat, mutta asukuvia otettaessa laitoin korkkarit, koska en jaksanut hakea niitä alakerrasta. Kengissä tykkäisin aina käyttää korkoa, mutta valitettavasti asun sen verran syrjässä, että arkikäytössä olevissa talvikengissä pitää olla maltillinen korko.
 
Mitä tykkäsitte asusta? Ja kuinka usein haluaisitte nähdä asukuvia? :)
 
Postasin muuten eilen jo kynsikuvia, joten tmän päivän joulukalenterin tokat joulukynnet laitan joskus myöhemmin :)
 

15 kommenttia:

  1. Ihana tyyli! ja sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ja oot tosi kaunis (:! Mistä noi kengät on ? (:

    VastaaPoista
  3. Sä oot luonnollinen ja kaunis, pidän sun tyylistäsi! : )
    Pitääkin ruveta seuraamaan sun blogias.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :)
      Ja tervetuloa seuraamaan :)

      Poista
  4. Ihania nää asu kuvat ja siis musta näitä on ihana lukee säännöllisesti, saa itekki inspiraatioita alkaa pukeen oikein ;D yleensä ite huomaan pukevani päälle sellasta että kesken päivän haluis vaihtaa erilaiseen ku ei ollukkaa ihan omanlaiset! Nytkin vähän sellanen olo mut eiköhän toi yks koulupäivä mee näilläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei hyvä :) itellä on vaan sillain että haluaisin oikeesti osata pukeutua paremmin, niin siks mietin et olis kiva laittaa välillä minkä näkösenä oon ollut :)
      haha ja itellä sama just nyt :D tosin tänään laitoin mukavat vaatteet eli farkut ja neuleen :)

      Poista
  5. Mielestäni kanssa tosi onnistunut asuyhdistelmä. Musta jakku ja laukku ryhdittävät muuten hempeää sävymaailmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä :) itekin tunsin kerrankin onnistuneeni!

      Poista
  6. Mä tykkään asukuvista, joten mun puolesta niitä saa tulla useinkin :)

    Nuo sun housut on ihanat ♥

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi! Kiitos kommentista mun blogissa, piristi pöivää mukavasti :))
    Liityn lukijaksi, liity säki mun ^^

    pienisiideripissis.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Oi miten ihanat vaatteet ja muutenkin oot tosi nätti ! :> Sait muuten uuden lukijan ;)

    VastaaPoista