sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Sunday monday happydays

 Huomenna alkaa koeviikko enkun kokeella. Oon ihan pihalla tästä kurssista ja siinä käydyistä asioista, mut yritän olla mahdollisimman tehokas ja yrittää ymmärtää nuo asiat tässä tän illan aikana.. En oo vielä jaksanut aloittaa lukemista, mutta oon ottanut kirjat jo esille ja tuossa ne on mua ootelleet parisen tuntia jo.



 Löysin puhelimesta tommoisen kivan leoparditeeman :)

Oikeesti mulla oli tähän postaukseen ihan hienojakin kuvia, jotka olin jo muokannut. Jostain syystä kun yritin saada nettiä päälle niin poistelin odotellessa turhia kuvia koneelta, ja samalla lähti myös kansio "25.11". Napsasin tilalle sitten pari turhaa :)
 

Tänne Lidliin on lähiaikoina tullut se paistopiste, ja ostettiin siitä eilen ekaa kertaa voisarvia. Oli kyllä hyviä! Milana yritti tänään tehdä juustosarvia ja kai nekin ihan hyviä oli, vaikkei ehkä nii deliciousilta näytäkään :)


Kolmas lankakerä menossa, kohta on huivi valmiina! Illalla tulee valmista samalla, kun kattelen Sinkkuelämää! (:

Ja hei käykää kattoon Inkawsilla oleva ihana arvonta! (: palkintona iso paketti kaikkea ihanaa kauneusjuttua:

1 kommentti:

  1. Ihanan suloinen tuo Nalle Puh -muki. Tsemppiä enkun kokeeseen ♥

    VastaaPoista