lauantai 3. marraskuuta 2012

Pink Guess


Jeee tässä mun uus lempparilaukku! Täydellinen pirtsakka väri, todella tilava ja hyvä kantaa!
 





 
Mitä te tykkäätte laukusta?

Viimepostauksesta on ehtinyt vierähtää jo yli viikko.. hups! Paljon on kuitenkin ehtinyt tapahtua viimeperjantain jälkeen. Oon myynyt mauton pois, ollut lähemmäs 39 asteen kuumeessa, ollut töissä, käynyt koulussa (haha ja pitänyt maanantain vapaana) ja autokoulussa, käynyt poliisiasemalla hakemassa kaavakkeen, ollut Ideaparkissa, hankkinut bussikortin, ollut päivän karkkilakossa. Niin, ja löytänyt perfecton laukun! oon myäs yrittänyt väsätä uutta banneria, en tajua miks nää nykyiset jää näin pieniksi :/

Tänään kuitenkin ohjelmassa töitä klo 14-19 ja sen jälkeen koti-iltaa :)

Pitäkää ihana viikonloppu ja rentoutukaa!

6 kommenttia:

  1. ihana laukku :) pitäis itsekkin löytää tolle mun guessille kaveri! Oon vaan niin törkeen nirso niiden suhteen :D(lue jos maksan yli 50e laukusta sen täytyy olla maailman ihanin)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla!:) Toi sun banneri on aivan upea! Miten olet saanut korvattua sillä otsikon,koska minulla se herjaa etten voi jättää blogin otsikko kenttää tyhjäksi. Kaiken lisäksi olen laittanut että "korvaa otsikko ja kuvaus"

    VastaaPoista
  3. Siis tuo laukku on ihan täydellisen värinen ♥

    VastaaPoista
  4. Kivan pirteä tuo laukku. Piristää varmasti pimeitä talvi-iltoja. :)

    VastaaPoista
  5. On kyllä todella suloinen laukku!

    Sulla on ihana blogi ja olet tosi kaunis!

    Täytyykin alkaa lukemaan tätä saman tien! :-)

    VastaaPoista
  6. Kaunis laukku :) Toi on niin ihana yksinkertaisessa tyylikkyydessään, plus toi väri! Love it ;) <3

    VastaaPoista