perjantai 16. marraskuuta 2012

Perfectttt bag & uusi neule käytössä

Ensimmäistä kertaa uusi valkoinen neule päällä. Vaikka se onkin tekokuitua, siihen ei kuitenkaan onneksi tarttunut irtohiuksia kiinni eikä se pahemmin sähköistänyt hiuksiakaan :)

                                Neule: H&M           Toppi: H&M           Farkut: Veromoda





 

                                                               Sormukset: Ginatricot

Ja sehän on viikonloppu taas, jes! Tää viikko on mennyt ihan supernopeesti! (ei kyllä haittaa ollenkaan!) mun lisäks aika monikin on huomannut että tää viikko on kulunut yhdessä hujauksessa!

Kävin koulun jälkeen iskää odotellessa kirppiksellä, ja ostin sieltä ihanan laukun! Päätin kyllä ennen sinne menoa, että nyt vaan kierrän sen muuten vaan, mitään en osta, mutta toisin kävi! oikeesti oon kyllä superonnellinen, että satuin löytämään tämän! Oon ihastellut tän tyylisiä laukkuja jo kauan, ja nyt sattui omalle kohdalle käyttämätön sellainen! Tämä yksilö on alunperin KappAhlista ja sinä on tuollaistamustaa pitsiä tuon "nahan" päällä.

Mun pitäis kyllä ihan oikeesti hillitä nyt vähän tätä ostelua, mulla on viimelauantaiselta Koskarin reissultakin ostoksia kuvaamatta...


Tänään haettiin Kotipitsasta pitsaa, nam! On kyllä kauan aikaa kun oon viimeksi syönyt pitsaa muulta yritykseltä kuin omalta työpaikalta!

Illemmalla mentiin Erikan kanssa Juulille hetkeksi ja nyt oon varmaan kolmatta tuntia yrittänyt latailla näitä kuvia tänne bloggeriin, mutta tässä mun koneessa toi netti pätkii ihan sikana :/

Huomenna tarkoituksena oli mennä Erikan ja Juulin kanssa vahtihommiin, mutta ilmeisesti mua ei tarvitakaan sinne. Taidanpa suunnata perheen matkassa Veskaan!

Ihanaa viikonloppua kaikille! (:

2 kommenttia: