perjantai 30. marraskuuta 2012

Marraskuun viimeinen asu!


 Moi taas! Tulin päivitteleen tänne välillä asukuvia ja viimepäivien kuulumisia muutenkin.

Neule GT || Paita Veromoda || Farkut Crocker /kirppis

 En ole ihan varma, mitä pidän tosta paidasta. Ostin sen koulukuvaukseen, mutta tottakai tajusin edellisenä iltana, ettei toi näyttäis kauheen kivalta. Se oli siis nyt ekaa kertaa mulla päällä, olin kokonaan unohtanut sen olemassaolon!


Toisaalta tykkään tuosta paidan yläosasta, mutta toisaalta se ahdistaa. Onhan se aika romanttisen näköinen, sopisi kuitenkin ehkä paremmin vaikka korkeavyötäröisen hameen kaveriksi?


 

 Lumi oli täyttänyt pihan näin valkoiseksi tosi nopeasti! Tuuli oli ihan kauhee, hiukset lenteli mihinkä sattuu. Ja kaikki salamattomat kuvat oli ihan sumussa lumitihkusta.

 


Eilen oli koeviikon vika koe, ruotsin. Luulin sitä paljon vaikeammaks, koska siinä oli varmaan tuhat sivua sanoja. Yritin kirjotella niitä vihkoon, mutta jätin sitten kesken, kun siihen meni niin kauheasti aikaa. Kielioppiasioita mun ei tarvinnut kuin lukea nopeasti läpi, koska osasin ne jo. Nyt vaan toivotaan, että koe meni hyvin. Ja että kaikki muutkin olis menneet ja pääisin edes läpi! Yhtiksen koe oli helppo, siitä saattaa tulla ihan ok numero :)
 

Tänään mulle oli tullut postia. Eli passikuvat! En tajua, miksi tää kuva on rajattu näin tyhmästi, että pään yläpuolella on noin paljon tilaa ja mun kaula taas on katkaistu noin tyhmästi että naama näyttää ihan kauheen leveeltä tässä!

Odotin ehkä vähän parempaa kuvaa, mutta Milana sanoi että kerrankin jonkun kuva on onnistunut. Ja kyllä mäkin tähän oon tosi tyytyväinen, kun vertaa mopokortin kuvaan.. Eli kehtaan laittaa ajokorttiin :)


6 kommenttia:

  1. Ihana neuletakki! :)

    Mulla tuli uudesta passikuvasta ihan järkky, mutta ei voi mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi voiko susta saada järkkyjä kuvia? :)

      Poista
  2. Hei, suotta yhtään kritisoit tota passikuvaa, mun mielestä oot ihan älyttömän kaunis tossa kuvassa! :-) Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta ja taidan jäädä toistaseks ainakin vähän sivustaseuraajaks, tsekkailla et onks tää tarpeeks koukuttava et jäisin virallisestikin lukemaan, haha ;) Ja kävit just äsken kommentoimas mun blogiin jostain lukija lukijasta -ketjusta, johon en kyllä muista (tai myönnä) linkittäneeni blogiani. Eli tää ei ollut millään tasolla oman blogin mainostusta tai sellanen "liity kans mun blogiin", ihan mielenkiinnosta jään vaa seurailee sun :-) Hyvää joulun odotusta sulle!♥

    VastaaPoista
  3. musta tuo yläosa on aivan ihana! passaa täydellisesti tuommoseen söpön tyttömäiseen asuun, ja varsinki tuo pinkkilaukku - kruunaan kaiken. turhaan epäröit, tuo paita sopii sulle!(:

    VastaaPoista