torstai 15. marraskuuta 2012

I love christmas lights

Tumblr_mbyjudkdjn1rogngso1_500_large
 






Oon tänään ollut ahkera! Oon imuroinut mun huoneen, pyyhkinyt hyllyiltä ja yöpöydältä pölyt, laittanut tavaroita huoneessani paikoilleen ja sisko laittoi mulle hyllylle JOULUVALOT!! Ai että tuli kiva fiilis, en malta odottaa joulua! Sain noi äidiltä joululahjaks muistaakseni toissavuonna, ja nyt vasta laitoin ne ekaa kertaa ja nätiltähän ne näyttävät! :)

 Mulla on vaatehuone ihan täynnä rojua; ensinnäkin hyllyjen lattiataso on täynnä kirjoja, toiseksi mun vaatteet ei enää kohta mahdu sinne vaatehuoneeseen. Mulla on puolet pesussa ja silti ne hyllyt ja rekki ihan täynnä. Ja ahdistaa vielä sekin, että mun koulupöydän laatikot ja kaappi on ihan sekaisin tavarasta. Olisi ainakin hommaa viikonlopuksi...

4 kommenttia:

  1. Aww, kuinka suloiset jouluvalot! :)

    VastaaPoista
  2. Voisitko tehdä postauksen joululahjatoiveistas? Vai onko vielä liian aikasta pyytää? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai voin tehdä!
      kiitos ehdotuksesta :) tosin mitään ei ole vielä toivelistalla mutta eiköhän niitä sinne ala kerääntyä ;)

      Poista