tiistai 13. marraskuuta 2012

Haaste

Jes, sain Sherryshoelovelta kivan haasteen :) Kiitos!
 


Photobucket
1. EACH PERSON TAGGED MUST POST 11 THING ABOUT THEMSELVES

2. THEY MUST ALSO ANSWER THE 11 QUESTION THE 'TAGGER' HAS SET FOR THEM

3. THEY MUST CREATE 11 MORE QUESTIONS TO ASK BLOGGERS THEY HAVE DECIDED TO TAG

4. THEY MUST THEN CHOOSE 11 BLOGGERS WITH LESS THAN 200 FOLLOWERS AND TAG THEM IN THEIR POST

5. THESE LUCKY BLOGGERS MUST THEN BE TOLD

6. THERE'S NO TAG BACKS
Photobucket
 
 Todistus_ja_ruusu_large
1. Yläasteen päättötodistukseen sain köksästä 10, mutta oikeasti lähes kaikki tekeleeni epäonnistuvat jotenkin.

9eba8eb02b5d11e2bf6922000a9f1404_7_large
2. Pelkäsin sairaalloisesti ala-asteella monta vuotta puutiaisia ja punkkeja. En voinut kulkea metsässä, pellolla tai vähänkään pitkällä ruoholla. Jos joku vaate oli esim. tippunut pyykkinarulta ruohikolle, en käyttänyt sitä enää koskaan. Joka ilta tein "punkkitarkastuksen". Silti en ole koskaan edes nähnyt puutiaista :D Toisaalta on outoa, etten ole koskaan pelännyt esim. hämähäkkejä :D

Tumblr_m7j3rxmtsy1qljfm7o1_400_large
3. Möläyttelen lähes päivittäin asioita liian kovaan ääneen, väärässä paikassa... Mun pitäis katsoa tarkemmin ympärilleni ennenkuin puhun mitään :D

304465_10151082322673725_603461585_n_large
4. Olen käynyt autokoulun teoriatunneista 8/20 !

57789060f15b11e1a4d022000a1d0cc7_7_large
5. 4kk 18pv mun 18v synttäreihin!

Tumblr_lwhdabx5kb1qb9lh7o1_500_large
6. Lempparijuhlani on joulu, oon ollut jo pari viikkoa ihan joulutunnelmissa!!

Tumblr_lizhcb8bgg1qiw0q4o1_400_large
7. Oon syntynyt aprillipäivänä. Mun siskojen synttärit on: yhdellä välillä perjantai 13.päivänä, toisella ystävänpäivänä, kolmannella usein Halloweenina.

407483_2538539396214_1635525896_1878786_126884527_n_large
8. Mulla on myös kohta 2v veli :)

228892_482244811799250_1347791804_n_large
9. Mulla on koko ajan pakko olla jotain "ostoslistalla". Nyt kun kamera on löydetty, oon kattellut koiraa ja taloa..

Tumblr_mde0t8opyp1qiyzkoo1_500_large
10. Talosta tuli mieleeni: oon joskus päättänyt, että haluan ostaa heti oman talon, enkä muuttaa vuokralle :D mutta tämä tuskin toteutuu...

Tumblr_lwhg650ouo1qbk0rto1_500_large
11. Oon "iskän tyttö" :D


(postauksen kuvat: Weheartit.com)

Vastauksia kysymyksiin


1. Tyyli-ikonisi?
- Mulla ei oikeastaan oo ketään tyyli-ikonia.. pukeudun aikalailla niihin vaatteisiin, mitä oon ekana vaatekaapista löytänyt :D
 
2. Mikä on vielä toistaiseksi toteutumaton unelmasi?
- Maratonin juokseminen :D Tosin se ei oo mulle mikään kauhean suuri unelma, koska en ole tehnyt mitään sen eteen. Enkä usko koskaan juoksevanikaan sitä :D kuulostaisi vaan niin kivalta jos sais sanoa että: "Mä oon juossut maratonin vuonna 20XX" :D
 
3. Jos olisit eläin, mikä haluaisit olla?
- Mun lempparieläin on koira, mutta en tiedä haluaisinko itse olla koira.. Ehkä olisin kissa; kissana olo olisi ainakin leppoisaa ja oon itsekin tosi laiska.
 
4. Mitä soitinta haluaisit oppia soittamaan?
- Kunnolla pianoa. Tai siis osaan nytkin soittaa jotenkuten, mutta haluaisin osata soittaa vasemmallakin kädellä ilman, että niitä nuotteja pitäisi miettiä niin kauhean kauaa :D
 
5. Haaveammattisi, jos saisit ihan itse päättää? Saa olla hullukin tai mahdoton ammatti!
- Haaveammatti olisi varmaan lääkäri. Halusin lääkäriksi, mutta lukion kemian ja fysiikan kurssit jäi niihin pakollisiin ekoihin, eikä nekään oikein sujuneet.. Ehkä oikea haaveammatti vois tällä hetkellä olla poliisi, mutta sekin työ on varmastikin vähän raskaamtaa kuin mitä Robassa tai Poliiseissa :D
 
6. Saitko koskaan koulussa jälki-istuntoa? Jos sait, niin miksi?
- En saanut :) Ala-asteella meillä ei ollut jälki-istuntokäytäntöä ja yläasteenkin selvisi helposti joutumatta jälki-istuntoon.
 
7. Maa, jonne haluaisit matkustaa?
- Espanja
 
8. Mitkä 3 tavaraa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
- Tää on tosi vaikee.. ehkä tulitikut, työkaluja ja makuupussin :D
 
9. Lempikirjasi?
- Nykyään en lue hirveästi, mutta Meg Gabotin Prinsessapäiväkirjat -sarja oli ehkä paras ikinä! Tai sitten Tuija Lehtisen nuortenkirjat.
 
10. Jos saisit päivän ajan olla joku toinen, kuka olisit ja miksi?
- Ehkä tylsä vastaus, mutta en haluaisi olla kukaan muu! Jos on pakko vastata niin.. hmm presidentti tuli ekana mieleen :D
 
11. Rakkaimman pehmolelusi nimi?
- Mä en oo koskaan ollut oikeen pehmoleluihminen, enkä oo antanut niille nimiä.. Mutta rakkain pehmolelu on mun ihan vauvana kummitädiltä saama pupu :)
 
 
Kysymyksiä seuraavalle!
Oon tylsä ja annan samat kysymykset...
 
 
Haastetut blogit!
 
 

 

1 kommentti:

  1. Tää sunkin blogi vaikuttaa tosi kivalta ja säkin sait lukijan (:

    VastaaPoista