tiistai 20. marraskuuta 2012

20.11. asua ja naamaa :)

Heipparallaa!
Tänään oli viimeinen normaali koulupäivä, koeviikko siis alkamassa! Huomenna koulua 9.40-12.35.  Huomisen jälkeen en tällä viikolla enää kouluun mene, maanantaina sitten kokeeseen! Koulun jälkeen huomenna olisi tarkoitus mennä Ideaparkiin Erikan ja Nyppiksen kanssa. Toivottavasti sieltä löytyisi jotain kivaa, mistä voisi Joulupukin apureille vinkata! tällä hetkellä en toivo oikeastaan mitään, paitsi lämpöä ja rauhaa tottakai! :) Alla kuvia mun tänpäiväisestä naamasta ja asusta.

Mun piti hiuksetkin tänään värjätä, ajattelin käyttää kaappiin ostetun punaruskean väriaineen pois, mutta unohdin etsiä sen. Tosin en tiedä, tykkäisinkö punertavista hiuksista ollenkaan.. Pari vuotta sitten värjäsin punertavat hiukset, ja vihasin niitä. Onneksi punainen väri kuluu nopeasti pois! Ja päivästä riippuen tykkään näist nykyisistäkin :)



Paita Zara || Toppi H&M || Laukku Guess || Farkut H&M
 



Lisäksi mulla oli hiukset ponnarilla tuollaisella (ainakin mun mielestä) kivalla helmiponnarilla :)



Ja kävin muuten tänäänkin lenkillä! Nyt on hyvä ja energinen fiilis, mutta uni kyllä tulisi helposti.. :D

 
Rannekoru Helmihurmio || Kello Guess || Sormukset Kultajousi
 
Eilen muuten muokkasin ekaa kertaa naamasta mustia silmänalusia ja nyppyjä pois... kuinka ollakkaan, tänäaamuna huomasin monessa blogissa meikittömiä kasvoja ja postauksissa julistettiin luonnollisuutta... Aionpa minäkin vielä tämän viikon aikana meikittömän postauksen tehdä. Ja mielestäni olen ainakin blogin alkuaikoina julkaissut monia kuvia meikittömästä pärstästäni muokkaamattomana. Lisäksi kouluun olen useasti jättänyt meikkaamatta :)
 


 


Loppukevennyksenä kuva mun ja Jontun temppuilusta :) <3

2 kommenttia:

  1. Nätti tuo paita, hihat on ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauhiasti! (: itekin oon nyt oppinut tykkäämään siitä, vaikka kyllähän tuo päällä tuntuu vähän "harteikkaalta" :)

      Poista