maanantai 19. marraskuuta 2012

19.11.

 

 
Aloin viimeviikolla neulomaan kaulahuivia toissaviikolla ostetuista langoista. Joku saattaa muistaa, että keväällä aloitin mummun kanssa villasukkien neulomisen, mutta en ole vieläkään saanut niitä valmiiksi.. Toisin tulee käymään tälle!


Kynsistä parempaa kuvaa illemmalla :)

 Langat on Kelo -merkkiä, maksoivat 4,95€ /rulla. Mulla on kolme rullaa varovuoksi, mutta todennäköisesti kaksikin riittää. Työn jälki ei ehkä muutaman vuoden kutomattomuuden aikana ole ainakaan parantunut, mutta toivotaan että tuosta ihan hyvä tulee :) En tosin ole vielä päättänyt, teenkö normaalin kaulahuivin vai tuubihuivin?
 
 
Blogger käänsi kuvan väärinpäin, vaikka latasin sen toiseen kertaankin...





 
Nyt mä aijon pakottaa itseni lenkille! En oo ainakaan kolmeen viikkoon käynyt, ja sen kyllä huomaa. Olo on paljon väsyneempi ja jos en ihan valehtele, niin kuntokin on tainnut jo ehtiä laskea!

Meidän on oppimistaidonkurssilla pitänyt kirjoittaa päiväkirjaa, ja merkitä siihen kaikki syömiset, menemiset jne, ja naurettiin Erikan kanssa mun syömispuolelle.. ihan liikaa herkkuja :D Tuolla kurssilla pitää tehdä itselleen tavoite, jota lähtee muuttamaan, joten mulla alkoi herkkulakko jouluun asti!  katsotaan nyt jääkö vain karkkilakoksi ja kauanko sitä ylipäänsä kestää :) Lisäksi yritän taas alkaa käymään lenkeillä. Naamastakin näkee kuinka huonossa kunnossa mun iho on ja kuinkaoon muutenkin kauheen turvonnut!

Illalla tulee Maajussille morsian ja Roba, niitä odotellessa: lenkkivaatteet päälle ja pimeyteen... -->
 

2 kommenttia: