sunnuntai 18. marraskuuta 2012

17-11-2012 tylsä postaus

 Sain sittenkin viestiä, ja mentiinkin sitten eilen tyttöjen kanssa pitämään taloa ja oleilemaan hauvelin kanssa. Aluks mulla oli tosi huono olo, koska olin koko päivän aamusta alkaen syönyt kaikkea hyvää ja makeaa, mutta sitten illalla olo alkoi muuttua paremmaksi. Mun piti ottaa eilen kuvia uutta banneria varten, mutta sekin siis jäi.

 Oltiin tuolla siis reilu 3h. Erikan piti tehdä mulla kynnet, mutta muistettiinse vasta niin myöhään, ettei aika olisi enää riittänyt. Katseltiin Yöutubesta videoita, kuunneltiin musiikkia, juotiin teetä ja puhuttiin. Oltais saatu mennä pihalla porealtaaseen (!!!!!) mutta ei sitten menty, kun olin ilmoittanut tytöille ennen tuonne lähtöä, että mulla on tosi huono olo.

Juulin kanssa treenattiin tanssimista ja koirakin Remppakin olis halunnut osallistua :D 30.11. pitäis mennä näyttään tansstaitoja julkiselle paikalle :p

Tänään mulla oli vika päivä töissä! Tosin nyt oon ollut tähän asti pääasiassa sunnuntaisin siellä, mutta kuitenkin. Maaliskuussa sitten takaisin, eli 3kk "lomautus", kuten pomot siellä sanoivat :-) Tosin oon puhelinsoiton päässä, jos siellä tarvitaan tuuraajaa...

Mulla on nyt paremman kameran myötä palannut inspis blogin suhteen! Tekis koko ajan mieli postata! :) tänä viikonloppuna en vaan oo kunnon postausta pystynyt tehdä, kun eilinen meni kipeänän ja tämä päivä töissä.. pahoittelut siis kuvien määrästä ja laadusta, ens viikolla palaillaan toivottavasti paremman materiaalin kanssa ton uuden kameran treenalun ohella :) Reipasta huomista maanantaita kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana karvakorva! Meillä asuu melkein samanlainen.:)

    VastaaPoista
  2. No komea koirahan se onkin! :) itellä kauhee koirakuume päällä... vähän villihän tuo yksilö vaan on... ;)

    VastaaPoista