perjantai 19. lokakuuta 2012

Syksy

 Sehän on siis syksy. Ja koska mä en oo vielä syksypostausta ehtinyt tehdä, se tulee tässä :D


  Mä en henkiläkohtaisesti pidä syksystä ollenkaan. Kevät ja kesä on mun lempparivuodenaikoja. Talvikin on kiva, koska silloin on joulu ja uusivuosi, joiden avulla kestää loskan ja kylmyyden. Mutta kun syksyllä on kylmä, masentaa, eikä silti oo mitään juhlia!







 Toisaalta mä ymmärrän, miksi toiset pitävät syksystä. Luonto "rauhoittuu" ja on ruskaa, lehdet kellastuu ja tippuu. Onhan se syksykin toisaalta ihan kaunista katseltavaa- kunhan ei ole kylmä :)



Koittakaa tekin ottaa kaikki ilo irti syksystä! sytyttäkää vaikka kynttilöitä valoa tuomaan ja juokaa kuumaa kaakaota. Mun mieleen tuli muuten taas yksi syksyn hyvä puoli: kaikki uudet telkkariohjelmat alkaa ja saa hautautua sohvalle peiton alle lämpimään :)

4 kommenttia: