lauantai 6. lokakuuta 2012

Se oli aikaa niin, kun tukka taakse kammattiin

 
 
Heipä ihanaiset!
Mun viimepostauksesta on taas kulunut aikaa, mutta nyt voin huojentuneena todeta että koeviikko on ohi ja aikaa riittää blogin puolellekin. Kokeista sen verran, että kaikki muut tais mennä ihan okei, mutta matikasta ei oo mitään hajua saanko läpipääsyyn vaadittavat pisteet kasaan!

 Tää postaus nyt tulee sisältään jotain epämääräisiä eilisiä kuvia musta. Koittelin vähän erilisia Picasan tyylejä. (Tulikin mieleen, että mulla on tässä jaksossa kuvanmuokkauskurssi, joten jatkossa ehkä vähän parempia kuvia luvassa. Tähän mennessä mä en yleensä o kuvia jaksanut muokata laisinkaan!)

Oon muuten miettinyt tätä blogia, ja tulin siihen tulokseen että haluan aloittaa "kunnon bloggaamisen" taas. Multahan ei oo kevään jälkeen oikeen irronnut postauksia; sitä ennenhän postasin melkeinpä päivittäin.
Mulla on aina ollut sääntö itselleni, että postaan niin kauan, kun postaaminen on kivaa, enkä tee sitä pitkin hampain. Nyt kun mulla on taas enemmän aikaa ja intoa blogin suhteen, niin ensi viikosta alkaen postauksia alkaa tulla taas lähes päivittäin. Mutta koska aina ei välttämättä ole tärkeää asiaa, niin ehkä pari hiljaiselopäivää viikossa on sallittua? :)
 






 Tää kuva mun oli pakko laittaa vertailun vuoksi! oon ottanut tästä maisemasta kuvan talvella ja kesälläkin.


Paita H&M ||  Farkut H&M || Kengät Lacoste

 

 
 

Sain mun kummitädiltä synttärilahjan torstaina postista. Mun synttäreistähän on kulunut jo yli puoli vuotta, mutta koska ei olla ehditty tavata niin sai lahjan vasta nyt. Vaikka mä en edes odottanut saavani mitään lahjoja enää! :) Paketista kuitenki löytyi meikkipussi, joka sisälsi irtoripsiä, siveltimen, kynsilakan ja huulikiillon. Että kiitosta vaan! <3





Meillä on Juulin kanssa suunnitelmissa huomenna käydä Nokian Kerholassa tansseissa. Esiintymässä on Syke. Tää suunnitelma tosiaan on vielä aika auki, koska mulla on huomenna töitä. Mutta olishan se ihanaa päästä moikkaan poikia, koska tää on vika keikka tältä tanssikaudelta kohtuullisen ajomatkan päässä. :)

Rentouttavaa lauantaita kaikille! <3

3 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia. :) Uusi banneri on hieno! :>

    VastaaPoista
  2. Tosi hienoja kuvia, tykkäsin :)

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen blogi sinulla. Tulen varmasti toistekkin lukemaan tätä.
    Visit my web blog :: sahkotupakkakauppa.com

    VastaaPoista