tiistai 16. lokakuuta 2012

Laineita hiuksissa

 Sori taas muutaman päivän hiljaisuus blogin puolella :) en oo millään ehtinyt ladata kuvia koneelle aikaisemmin.

 Sunnuntaina laitettiin mulle kiharat ekaa kertaa pidennyksiin ja otettiin muutamat kuvat. Tarkoituksena olis yrittää väsätä jostain näistä uutta banneria tuon kaamean nykyisen tilalle!




 Mun mielestä nää laineilla olevat hiukset sopii mulle paljon paremmin kuin suoristetut pidennykset :) niin, ja ne suoristetut ei mulla pysy suoranakaan kuin pienen hetken :D


 Mulla on joka kuvassa valitettavasti aika sama ilme, mut koittakaa kestää :)





Syyslomakin alkoi meillä tänään (hmm tai mulla siis jo perjantaina, otin vähän "omaa lomaa" :D) ja kavereita on nyt nähty joka päivä :) Voisin yrittää houkutella niitäkin kuviin jos haluaisitte välillä nähdä täällä blogissa muitakin naamoja kuin mun omia? :)

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi ja oot super kaunis <3 !

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. huomenna voitais ottaa vähän kuvii! ;-P

    VastaaPoista
  3. Oi sulla on aivan unelmahiukset! :)

    VastaaPoista
  4. noi laineet sopiii tosi hyviin !:--) ja noi kaikki on tosi nättejä!

    VastaaPoista
  5. vau nuo laineet sopii sulle tosi hyvin !:> ♥

    VastaaPoista
  6. Oi ootpa luonnonkaunis! ja rakastuin täysin sun hiuksiis! :)

    VastaaPoista