tiistai 9. lokakuuta 2012

091012

 Siis huhhuh! mihin tää vuosi on oikein kadonnut? Tuntuu, että just vähän aikaa sitten esimerkiksi perustin tän blogin, mutta siitähän on jo 10kk! Lisäks eilen tyttöjen kanssa juteltaessa tajusin, että mun 18v täyttämiseen on enää yhtä kauan aikaa, kun viime toukokuun puoliväliin!

 Tänään mulla loppui yllätysyllätys patterit kamerasta, mutta onneks Juuli oli niin ihana että otti omalla kännykällään kuvia ja lähetti ne sitten Bluetoothilla mulle! <3 Ja aika hyvä kamerahan siinä puhelimessa onkin sanon minä! :)

 Neule GT || Tunika Vila (Kirppis) ||Farkut H&M
 
Mulla oli tänään ekaa kertaa päällä tuo tunika. Mietin ensin, että onkohan liian "juhlava" kouluun, mutta ihan hyvinhän tuo meni :p
 



 Juulin pipo:) Munkin pitäis löytää jostain joku ihanan lämmin pipo talveks! Talvi meinaan on täällä ennen kuin huomaankaan, jos aika vaan kuluu yhtä nopeasti kuin tähänkin asti!

Tänään jaksoin väkertää itselleni myös uudet kynnet, niistä postausta varmaankin huomenissa :)

Pari eilistä kuvaa:



Ps,
Ja loppuun vielä Cosmosta revitty (jostain pari numeroa vanhasta lehdestä, jonka äiti oli luettuaan laittanut lehden lehtikeräykseen mut ottanut ton sivun onneks talteen..harmittaa vähän ku jäi hyvä lehti lukematta) sivu:
On siinä kyl komee miäs! ja pakko leijua et mä vielä tiedän/tunnen ton :p

3 kommenttia:

  1. Toi pinkki tunika on kyll kiva piristys ! Se vaikuttaa hyvi monikäyttöseltä, et just menee juhlissa, mut siitä saa arkisemman ku yhdistelee sitä tollee niinku sä :D

    http://kikkels.blogspot.it/

    VastaaPoista
  2. Onpa ihana toi tunika! :)
    Ei yhtään liian juhlava kun oot osannut rakentaa asun sen ympärille :)

    ♥ http://jaddsmi.blogspot.fi

    VastaaPoista