perjantai 21. syyskuuta 2012

New shirt






 Jeps, pari kuvaa musta tänään :) Mulla oli päällä mun (uusi!!) pikeepaita, jollaisesta oon haaveillut jo aika kauan, mutta jota en oo raaskinut ostaa.
Mulla on vaatehuoneen hyllyllä  muuten kiva kasa vaatteita, jotka oon ostanut kesän/syksyn aikana, mutta jotka oon laittanut sivummalle blogiin kuvaamista varten ja sitten unohtanut sinne. Muistin ne tässä yks päivä kun aloin miettiä missä on mun ostama clutch on. Löysin sen sitten kera muutaman uuden vaatteen, oli kiva yllätys! :) Sellaista tää shoppailu on; hyvä mieli on silloin kun ostaa jotain, mutta niitä ostamiaan vaatteita ei sitten välttämättä muista enää viikon päästä :)

 

Neule Esprit || Kaulakoru GT || Pikee Gant || Toppi H&M || Vyö Seppälä || Housut H&M ||
Kengät Inspiré || Kello Guess || Rannekoru (siskolta) || Sormukset Kultajousi
 
 


 Mulla tänään suunnitelmissa...
  • Jännäilyä, tullaanko mautoa ostamaan tänään
  • Viikonloppumässäilyä suklaalla ja kaikella muulla ihanalla
  • Erikan, Juulin, Jennan, Rikun, Ansun ja Jonnen kanssa viikonlopun viettoa :)
Ihanaa viikonloppua kaikille! :) Mitäs tykkäilette asusta?

1 kommentti:

  1. Ihanat housut! mun valkoiset farkut unohtui valitettavasti suomeen (ja olihan ne jo isoiksikin muuttuneet ;__;)
    Sulla on ihana blogi!! :)Jään seuraamaan!
    Tsekkaisitko myös mun blogin ^^// Kirjoittelen elämästäni täältä saari valtiosta briteistä ja sen kummallisuuksista :D

    http://ningyoharuharu.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista