torstai 6. syyskuuta 2012

Hersecretin paljettitoppi

 

 Helou!
Kuten näätte mun blogin sivupalkista, oon yhteistyössä Hersecretin kanssa ja sain valita heidän sivuiltaan mieleiseni vaatteen. Hersecret on siis nuorten naisten nettivaatekauppa.

 Valitsin siis tällaisen ihanan valkoisen paljettitopin. Värivaihtoehtona olisi ollut myös musta.  Laitoin tilauksen tiistai-iltapäivänä ja tänään oli paketti kotipostilaatikossa! Aika nopeaa toimitusta siis! Toimitus on aina ilmaista ja nopeaa, tilauksen voi saada kotiin alle 24h:ssa!

 Kyseistä toppia pääset katsomaan TÄSTÄ . Ja hintaahan tällaisella on 19,95€.



 
Hehe oltiin tänään ylläripylläri Juulin ja Erikan kanssa pihalla ja tytöt vähän kuvas mua ja Erika laitto mulle letinkin hiuksiin! :) Koulu loppui tänään jo vähän yli 12, ja kotiin päästyä kävin naapurilla, joka antoi mukaan pussillisen omenoita! Lisäks mun Tori.fi:stä tilaamista kahdesta puhelimesta toinen tuli tänään, huomenna pitäis tulla toisen! Haha, mun mielestä aika uhkarohkeeta ostaa käytetty puhelin netin kautta, mutta ainakin tänään saapunut oli positiivinen ylläri!

Kerrankin mulla kirjoitussuoni kukkis, mutta pitää lähteä viemään naapurin koiraa sisälle, joten moimoi ja öitä :)

7 kommenttia:

  1. blogis vaikuttaa tosi hyvältä, ja oot kyllä tosi kaunis!

    VastaaPoista
  2. Oi miten kauniisti tuo toppi kimaltelee auringon säteistä! :) <3

    VastaaPoista
  3. Tosi söpö toppi :) Näyttää tosi kivalta sun päällä. Ja toi letti on hieno, vitsit kun osais itsekin tehdä! :) Ihanaa viikonloppua! ♥

    VastaaPoista
  4. kiva toppi! :)

    käyppä hei tsekkailemassa mun uusi blogi

    http://little-wingss.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  5. IHANAA vihdoinkin löydin sun blogin uudestaan! :-D Joskus luin tätä, mut pitkän nettitauon jälkeen hukkasin ja nyt vasta tänään löysin tänne sattumalta erään toisen blogin kautta (-: Toi sun banneri on edelleen yhtä ihana ja blogi yhtä jees ku ennenkin!

    Käy heittää kommenttia,
    http://fuck-growing-up.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Pari kysymystä... Kauan oot bloggaillu? Ja mistä saat noita yhteistöitä, haluisin niistä kuulla enemmän :) Liityin lukijaksi myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 2011-vuoden joulukuussa aloitin, oisko ollu 15., 16. tai 17. pv :D
      Ja siis yhteistyöjuttuja kannattaa kysellä eri yrityksiltä ja verkkokaupoilta, sähköpostilla tai kommentilla. Lisäks TradeDoublerin kautta saa mainoksia blogin sivuun, mutta ite en oo sillä tienannut.

      Kysy lisää jos jokin mietityttää :)

      Poista