maanantai 17. syyskuuta 2012

Hauvavahdit


 
 Oltiin Erikan ja Juulin kanssa la-iltana vahtimassa hauvaa, kun omistajat menivät naimisiin. Oli ihan mukava ilta taas kerran
 Sinne talolle tuli hetkeks sellainen nainen vähän järkkäileen ylläriä hääparin hääyötä varten; laitteleen uusia peittoja ja lakanoita, toi aamupalaa ja muuta naposteltavaa. (Sekä mm. sikakivaa vessapaperia!) ja me autettiin ilmapallojen puhaltamisessa :)


 Ihan rauhallinen koira...

 Hiuksetkin oli hienosti kun ne oli koko päivän ollut ponnarilla!








 
Niin, tosiaan oltiin oltu talossa ehkä 5min kun Erika huutaa että: "Mikä lelu tolla koiralla on?" Mä en kiinnittänyt mitään huomioo, taidettiin puhua Juulin kanssa kahvin keittämisestä tms. Kunnes tajusin, että toi koira oli REPINYT MUN LAUKUSTA NARUN IRTI JA SÖI SITÄ. Kiitos, eihän toi laukku oo kun mulla ehkä viis kertaa ollut käytössä...

Ja ps, perjantaina mua odotti kiva ylläri postilaatikossa, mun tilaama traguskoru oli tullut ja saatiin nyt sitten 8mm tappi tohon vaihdettua liian lyhyen tilalle :)

4 kommenttia:

  1. kaunis olet ! :) ja ihana koira :>

    VastaaPoista
  2. Moikka :)!

    Sullakin on kyl tosi kiva blogi! :)), jäin seuraamaan!

    VastaaPoista
  3. Vooi mikä ihana koira! :) <3 Toivottavasti laukku on kuitenkin edelleen käyttökelpoinen :D Ja itsekin oot kyllä kaunis, ja ihana toi pitsitoppi! :)

    VastaaPoista