lauantai 29. syyskuuta 2012

Asus UL30V


 
Moikkamoi!
Mun kummisetä poikkes äsken käymään ja toi mulle vanhan koneensa. Tai ei se kyllä kauheen vanha oo -siinä on "hiiressäkin" vielä ne suojamuovit päällä eikä siinä oo naarmun naamua eikä näppäimissäkään yhtään kulumaa- mutta siis hän antoi sen mulle "aikaseks synttärilahjaks" ostettuaan Ipadin itselleen.
Niin ja mun synttärit on huhtikuun eka päivä? :)
 
Joka tapauksessa oon todennut tän ihan sairaan hyväks tän pienen kokeilun perusteella mitä oon tätä tässä käyttänyt. Tosi nopea ja tehokas verrattuna koulun tai meidän koneeseen.
 
Joo teitä ei ehkä kiinnostanut yhtään tää postaus, mutta onneks mä en tuu varmaankaan ihan jokapäivä saamaan konetta? ;)
 
Mutta mitäs mulle muuten? Koulussa käynnistyi kakkosvuoden eka koeviikko, psykologia takana ja mantsa, matikka, äikkä ja hissa edessä. Jännittää pikkasen, että miten noi tulevat kokeet oikein sujuu; ei oo tullut tunneilla oltua se kaikkein kuuliain oppilas.. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta, eikös se niin mene?
 
Eilen oltiin kavereiden kanssa pihalla ja nähtiin Maijuakin pitkästä aikaa :) Tänään pidän kotipäivän ja mun on jossain vaiheessa pakko alkaa availemaan mantsan kirjaa, koska huomenna en töiden taki ehdi.
 
Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)
 

4 kommenttia:

  1. "Näytönohjaimessa suojamuoviki päällä" ? :D Näytönohjain on koneen sisällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori ajatuksissani kirjoitin :D haha siis siinä "hiiressä" (eli osoitinlaitteessa) oli suojamuovi päällä :) mut kiitti kun korjasit!

      Poista
    2. No sattuu sitä paremmissaki piireissä :)

      Poista
  2. Hei kyselit mun blogissa siitä kultasesta bandeau-topista, niin juu vielä se tuolla kaapin perällä on käyttämättömänä :D myydä sen voin jos vaikka haluaisit ehdottaa jotain pientä hintaa siitä :)

    VastaaPoista