keskiviikko 5. syyskuuta 2012

5.9.

Moi!
Kattokaa, kuinka ihanan tunikan mä löysin tänään kirppikseltä!
Sen kukkakuosi on kyllä aika kesäinen, mutta ihana silti. En ottanut siitä vielä parempaa kuvaa, varmaankin tulee näkymään mun asussa jossain tässä lähiaikoina.
 

Mua jäi harmittaan ihan kauheesti, kun en ehtinyt kiertää sitä kirppistä kuin alle puoliväliin, kun mua jo ooteltiin. Munhan ei alunperin pitänyt ees mennä kirppikselle, mutta saatiin ATK vikalta tunnilta vapaaks, ja pääsin äitin ja iskän kyydillä kotiin, kun ne oli tulossa Tampereelta. Luulin, että niillä kestäis kauemmin, mutta ehdin olla kirpparilla varmaan alle 5min kun mulle jo soiteltiin että ovat jo pihalla odottamassa. Siellä olis kerrankin ollut paljon kaikkee ihanaa, mm. pinkit kiilakorot ja nahkatakki, mutta mulla ei tosiaan ollut aikaa kierrellä ja koitella. Ton tunikan kuitenkin uskalsin napata koittamattakin.

 Viimeviikolla ostin tälläisen ihanan paljettitopin  sekä takin, josta tulossa ihan omaa postausta kun saan vähän muokattua sitä!

Hehe. Mun olis tää päivä pitänyt lukee huomiseen psykan kokeeseen ja tehdä ne tekemättömät ATK:n tehtävät. Mutta ei. Mä oon harjotellu vähä peruuttamista mautolla, yrittänyt tappaa aikaa lukemalla lehtiä ja olemalla koneella. Lähdinpä mun vakilenkille, 45min hölkälle, jotta voisin sivuuttaa psykan lukemisen. Onneks se on vaan pieni koe, ja onneks tässä on vielä iltaa jäljellä..

3 kommenttia:

  1. Mulla on tommonen samanlainen paita VeroModast ja se on tosi kiva! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep on se nätti :) En oo huomannu et sulla on semmone :)

      Poista
  2. tuo paljetti toppi on kiva :)

    VastaaPoista