tiistai 4. syyskuuta 2012

1.9.

Oltiin Juulin ja Erikan kanssa lauantaina siellä mun hoitokoiran luona, ja sovittiin että tehdään (LUE: mä teen) tomaattikeittoa.

 

Ohje viidelle hengelle:
n. 800g tomaattimurskaa
1 iso sipuli
3-4 valkosipulin kynttä
n. 2,5dl vettä
5 tomaattia
oliiviöljyä
mausteita oman maun mukaan

 
 
 1. Kaikki ainekset pilkotaan kattilaan, ja annetaan olla kunnes sipulit on vähän pehmenneet.


 2. Keitto soseutetaan.





3. ...Ja maustetaan
 Tälläistä siitä sitten tuli! Mun mielestä ihan hyvää, vaikka resepti oli taas omasta päästä vedetty :D


Meillä oli tyttöjen kanssa taas tosi rento ilta. Tomskukeiton jälkeen syötiin omenapiirakkaa ja itsetehtyä kaakaota! :)

Kuvamatskua olis varmasti tullut enemmän (ja se olis ollut vähän laadukkaampaa!) jos mulla olis sattunut oleen kameraan toimivat patterit mukana! Mulla oli 6kpl pattereita varalla, jotta "jos jostain on loppunut virta, niin onpahan ainakin toimivat tilalle". Mutta just mun tuuria: kaikista pattereista oli virta loppunut. Ei sitten auttanut kun kaivaa mun kännykkä esille ja yrittää sillä sitten räpsiä pari kuvaa, vaikka siitäkin oli akku aika lopussa.

Ja lopuks vielä: mulla alkaa jotenkin postausinto palata, jossain vaiheessa suunnittelin jo blogin lopettamista, mutta kyllähän tää ihan kivaa on, kunhan ei vaan pakolla yritä keksiä "jotain postattavaa".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti