tiistai 7. elokuuta 2012

Parit löydöt :)

Ihan aluksi pahoittelen, ettei musta oo taas kuulunut pitkään aikaan. Meillä on nyt ollut vähän ongelmia nettitikun kanssa, se ei oikein toimi kunnolla :(

Päiväthän mulla menee aikalailla töissä, enää tämä viikko ja sitten alkaa jo koulu. En oo ehtinyt (onneksi) miettiä vielä yhtään koulujuttuja eikä mulla oo mitään tietoa, että mitä koulukirjoja pitää vielä käydä ostamassa :D

Käytiin eilen Erikan kanssa parkissa ja kirppiksellä. Tässä mun ostoksia eiliseltä ja viimeviikolta:





 Ostin mun veljellä suloisen kauluspaidan ja neuleen. Toi neule näyttää ihan hassulta ku se on noin leveässä henkarissa :D


Ja tässä vielä jotkin vanhat kynnet, jotka läysin. Tällä hetkellä mulla on valko-lila-hopeat, mutta niistä en ottanut kuvaa, koska ne on jo ihan kuluneet.


Mutta nyt yritän jälleen kerran ryhdistäytyä, ja ottaa kameraa mukaan kun lähden jonnekkin :) Josko sitten saisin taas uutta intoa postauksiin?

Ja hei, jos teillä on toivepostauksia, niin niitä saa lähetellä mulle!! :)

4 kommenttia:

  1. kiva et postasit pitkästä aikaa ! :> ja tuo guessin kello on ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi kynnet! Ihanan pitkät<3 Tee videopostaus vaikka sun huoneesta, vaatteista,meikeistä tai sun päivästä=)?

    VastaaPoista
  3. Vau, nuo kengät on todella kivat!

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat kengät ja toi kellokin on hieno!:)

    VastaaPoista