keskiviikko 29. elokuuta 2012

Neljän seinän vapauteen, piilopaikkaan salaiseen

Moikka!
Vaihdoin viimeviikolla järjestystä mun huoneessa, joten tässä siitä vähän postausta :) Kuvat kiertävät mun huoneen vasempaan suuntaan.

Ovelta katsottuna näyttää tältä:






Olen pari vuotta sitten päällystänyt tapetilla kenkälaatikkoja. Helppoa ja ainakin itse tykkään! :)




Hyllyllä on kolme metallipurkkia. Kaksissa on sisällä koruja ja yhdessä ihonhoitotuotteita ja hajuvesiä. Metallipurkit olen saanut töistä, ja laitoin parit korvikset niiden reunoille, ettei ne näyttäisi niin "karuilta".




Peilin raameissa on kultaista.

Valokuvia arkun päällä :)




 

Tapetti lähikuvassa

Mitäs tykkäsitte? :)



Ps,
Olen tehnyt postauksen huoneestani aikaisemminkin, sitä pääsette kurkkaamaan TÄSTÄ :)




 

 

 

5 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi! Ja ihana huone sulla, toi valkonen peili on ihana, mäkin halusin tollasen :D ja liityin muuten lukiaksesi! =)

    VastaaPoista
  2. sulla on ihana huone! :o ja oot tosi nätti! :--)

    VastaaPoista