keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Päivitystä

Moikkamoi!
Pari teistä olikin kysellyt, että miksen oo postaillut. Ihanaa kuulla, että jotkut odottavat mun postauksia! :) Joten täällä taas -tosin aika köyhän materiaalin kera. Kamera ei oo jotenkin kulkenut mukana enkä ole jaksanut kuvailla teille jokapäiväistä kyllällä istumista, koska siinä ei tosiaan oo mitään nähtävää :)

Tosiaan tätä postausta varten kesti 2h saada netti ja kone toimimaan, joten en ole jaksanut alkaa turhaan käynnistelemään. Ensin en saanut nettiä kuin GPRS-yhteydeksi (voitte kuvitella kuinka hidas se oli! Latasi tätä "Luo teksti"-kohtaakin varmaan puoli tuntia tuloksetta).



Juhannus ja viimeviikko menivätkin kavereiden kanssa. Itse otin juhannuksen aika rauhallisesti. Juulin kanssa käytiin kokolla, käytiin uimassa ja moikattiin Oonaa ja Markusta :) Nyppis, Erika ja Minna jätettiin siks aikaa Juulille Juulin veljen kavereiden kanssa :)
Kaikenkaikkiaan oli kyllä ihana juhannus, kiitos kaikille!! :)



 Kokeilin beigeä lakkaa, ja tälläinen lopputulos tuli. Itse en oikein tykkää :(

 Sunnuntaina käytiin parkissa ja mukaan tarttui kynsilakkoja (H&M), rintsikat (Lindex) ja kolmet alushousut (+tärkeet vilkkupolttimot :D)

Sitten eilen oltiin siskon kanssa parkissa ja ostin pari paitaa:

 Ei oo ihan näin tumma vihreä, otin salamalla tän kuvan :D Mutsiis tälläinen löysä T-paita, päällä nätimmän näköinen :)

Ja löysä tunika H&M :) myöskin tää on paremman näköinen päällä.

Kävin tänään lenkittämässä naapurin koiraa, ja omistaja sitten tyrkytti mun mukaan Crocsin varvastossut ja hupparin, jotka oli ostanut mutta oli hältä jäänyt käyttämättä. Crocseja saatan kyllä käyttää, mutta hupparista en tiedä :)

Sain muuten tänään soiton, mä joudun heinäkuuks kesätöihin! Samaan paikkaan missä olin viimekesänä pari kertaa tuuraamassa, eli yhteen pizzeriaan. Sillä mä sitten raadan tiistaista viikonloppuun klo 14-20. En vaan kehdannut kieltäytyä, kun paikan omistaja aika hädissään pyysi, että jos mitenkään pääsisin tulemaan :) Mutta hei, se on vaan 4 viikkoa, kyllä se nopsaa menee ja ehdinhän mä töiden jälkeen vielä kavereita näkemään! :)

Ja hei! paras juttu melkein jäi kertomatta! Eli huomenna lähden laivalle siskon, serkun ja tädin kanssa. Ollaan perjantai Tukholmassa ja tullaan lauantaina takaisin. Yritän olla aktiivisempi blogin suhteen ja räpsiä vähän kuvia :) Mutta kohta mun pitäisi varmaan alkaa kattelemaan vähän että mitä pakkaa mukaan :)

Nähdään taas! :)

4 kommenttia:

  1. äääks, tulikohan mun haastekommentti sulle ollenkaan ? :D pahoittelen jos tuli, ei ole tarkoitus floodata, mutta ei vaan ainakaan mulle näkyny sitä :----o eli olen siis haastanut sinut merkinnässäni, jonne pääset tämän linkin kautta: http://kristallistaa.blogspot.fi/2012/06/kolmen-faktan-gallup.html.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :)
      kiitos haasteesta, sain sen kyllä, mutta julkaisen vasta sitten sen kommentin, kun olen tehnyt sen (etten unohda sitä!) :)

      Poista
    2. okei selvä juttu, kiva kuulla:)

      Poista
  2. voi vitsi kui ihanan pitkät kynnet sul on!

    VastaaPoista