lauantai 16. kesäkuuta 2012

(No nyt) lomalla viimeinkin voin ottaa iisimmin



 Hej på dig!
Eilen olikin viimeinen kesätyöpäivä tältä vuodelta, JES! Nyt alkaa vihdoin loma mullakin!

Ollaan tällä viikolla käyty Juulin ja Erikan kanssa kaks kertaa veneilemässä, kalaa ei oo kuitenkaan saatu. Torstai-veneilyllä meinattiin rantautua vastapäiselle rannalle, koska oli niin kova vastatuuli, ja soutamisesta huolimatta lainehdettiin järven väärälle laidalle päin :D Onneks reissu päättyi kuitenkin hyvin.

pari kaveria muuten avas tänne baarin tilalle kesäkahvilan, joten käykääpä poikkeemassa jos täälläpäin liikutte! Mä sain taiteilla aukiolokyltin, koska Markuksen tekemä olis karkottanu asiakkaat pois (oli muka huonon tussin vika) :D






 Muuten ollaan pyöritty päivittäin kylällä Erikan ja Juulin kanssa, pariin uuteen tyyppiinkin ollaan tutustuttu! :) Eilen oltiin Juulilla yötä ja tänään taas pihalle! Mua kyllä harmittaa tosi paljon, kun oon jotenkin onnistunut hukkaamaan kesälistan.. Toivottavasti se pilkahtaa jostain esiin :) Jätskiä ja muuta herkkua on taas tullut ostettua ihan kiitettäviä määriä, joten kesä on senkin puolesta kunnolla käynnistynyt :)



Joku oli just kommentoinut mulle, että mulla on ollut kyllä uskomatonta säkää näiden arvontapalkintojen kanssa! ja kuinka ollakkaan, mulle tupsahti yks päivä postissa Helmihurmion korupalkinto! :D Toivottavasti tuuri ei lopu nyt, kun olen siitä itsekin maininnut.

Ja mun olis pitänyt näyttää teille vielä mun uus kello, mutta kuva uupuu. Jossain toisessa postauksessa sitten! :D

6 kommenttia:

  1. Kivoja kesäkuvia! Mukavaa lomaa sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Oot niin ihanan pirteä aina ! :) Hienon kyltinkin näköjään oöet taitellut !

    VastaaPoista
  3. voi kiitti kommentista, sullakin on kiva blogi :--)

    VastaaPoista
  4. paska blogi ku et ikin kirjota tänne...............,.

    VastaaPoista
  5. Missä oot? Postauksii ei oo tullut "aikoihin" :D

    VastaaPoista
  6. sinut on haastettu, käy kurkkaamassa: http://kristallistaa.blogspot.fi/2012/06/kolmen-faktan-gallup.html

    VastaaPoista