keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Somebody That I Used To Know






     Saatiin tänään meidän jaksoarvosanat. Ihan hyvinhän mulla on tää koulu mennyt! :)

     Ulkona näyttää olevan tosi kiva sää tänään! Aamulla meinasin laittaa LASKETTELUTAKIN päälle, koska luulin että on kylmä, mutta onneksi valitsin trenssin :D

     Eilen lähdin ekaa kertaa mautolla yksin liikkeelle! Lopputuloksen voitte lukea mun päivityksestä Facebookkiin:
Minä + mauto = ajamista 1km käsijarru pohjassa... KYLLÄ MÄ VIELÄ JOSKUS OPIN AJAMAAN!
      Haha, justiinsa kun oli uudet renkaat ostettu ja mauto kunnossa, niin sitten löytyy vikaa ajajasta.. No onneks Markus, Oona ja Jomppu tuli auttaan mua ( käsijarru siis jumittui sen ajamisen seurauksesta ylös! ) ja pystyin heittää Erikan ja Juulin koululle. Sitten lähdin kyllä vaihtamaan mopoautoa skootteriin. Sitten menin takasin kaupalle. Juuli ja Erika kävi Juulilla kokkailemassa ja mä menin siksi aikaa takasin kotiin. Sen jälkeen mentiin vielä pihalle Jompun, Juulin ja Erikan kanssa.

   


      Mitkä ovat teidän ihonhoidon vakituotteet ja miten pidätte ihonne kunnossa?

     PS! oon varmaan jossain postauksessa kertonut meidän BG-opettajasta, joka soittelee poikansa kanssa tunneilla? Noh.. tällä mantsan tunnilla sen open ei tarvitse soittaa pojalleen, SILLÄ ON SE POIKA MUKANA TUNNILLA!! :D

3 kommenttia:

  1. Finnejä aiheuttaa hormoonit,ja esim ruokavaliolla ei ole mitään merkitystä siihen! Mutta toisaalta stressi aiheuttaa myös finnejä mutta luulen että tuo että ei puristele ihohuokosia voisi auttaa! :)

    VastaaPoista
  2. Käytän päivittäin Nivea Visage Pure Effect -sarjan tuotteita ja oon todennut ne tosi hyviks. Lisäksi käytän kasvonaamiota ja kuorintaa noin kerran viikossa. Siinä mun ihonhoitovinkit! :) Pitäis kyllä muistaa juoda enemmän vettä, aika vähän tulee juotua loppujen lopuksi.

    VastaaPoista
  3. Kuorinta kerran viikossa. Kannattaa ostaa mikroraekuorinta tai joku kalliimpi, sillä halvemmissä käytetään kuorivana aineena sokeria tai jopa muovinpalasia. Garnierin BB-voide on paras ostos minkä olen tehnyt pitkään aikaan. Oma ihoni on todella kuiva, mutta BB on pitänyt ihoni silkin pehmoisena.

    Säännöllinen pesu, kasvovesi ja rasvaus toimivat. Jos iho on rasvainen, kannattaa ostaa apteekista Vishyn tuotteita. Auttoivat siskoni kukkivaan ihoon.

    VastaaPoista